Franske negle. Sorte eller hvide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

molle85

klart hvide tipper.

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

mom <3

Klart hvide - helst naturlige...

Det andet bliver hurtigt så plastic-agtigt og billiget at se på...

Men hver sin smag

Anmeld

13. januar 2011

Calliope

Low skriver:

Tak for jeres svar

Jeg skal nemmelig have lavet negle igen her i slutningen af denne måned og jeg ved ikke hvad jeg skal vælge. Jeg plejer at have hvide tipper men jeg kunne godt tænke mig noget anderledes. Jeg kan også få nogle med glimmer men det bliver måske alt for meget

Hej Low.

Jeg har altid negle på næsten.. Og jeg plejer at vælge efter sæson og vejr.. eller også får jeg almindelige hvide tipper på og så lidt nailart på en af neglene 

Så om vinteren har jeg sorte/mørke negle på eller hvide tipper med mørk nailart og om sommeren mere sommerfarver, gerne blå eller sølv glimmer tipper.. Der er virkelig mange muligheder, så har ikke stemt det ene eller det andet, da jeg elsker at skifte lidt mellem det hele.

Men hvad skal du have negle på for?

Anmeld

13. januar 2011

twinboys

Pænnest er de hvide praktisk er de sorte, hvis man får skidt under neglene ej griner...

Klart de hvide ville jeg foretrække

Majbritt

Anmeld

13. januar 2011

Low

StinnaS skriver:

Hej Low.

Jeg har altid negle på næsten.. Og jeg plejer at vælge efter sæson og vejr.. eller også får jeg almindelige hvide tipper på og så lidt nailart på en af neglene 

Så om vinteren har jeg sorte/mørke negle på eller hvide tipper med mørk nailart og om sommeren mere sommerfarver, gerne blå eller sølv glimmer tipper.. Der er virkelig mange muligheder, så har ikke stemt det ene eller det andet, da jeg elsker at skifte lidt mellem det hele.

Men hvad skal du have negle på for?

Jeg skal til en kostumefest . Jeg regner med at jeg skal være politi betjent

Anmeld

13. januar 2011

twinny

Low skriver:

Normalt ville jeg sige hvide...  Men hvis du skal være politibetjent, så sort....  også meget godt at prøve noget andet...

Anmeld

13. januar 2011

Calliope

Low skriver:

Så vil jeg jo mene at sorte tippe ville være oplagte!

Man kan jo også få sorte glimmer tipper, de er smarte synes jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.