Hvem tog tiden...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

loppen82

OMG om bare 3 år har jeg en søn der ska konfirmeres... synes det er vildt at tænke på at der ikke er længere tid til.

Husker som var det igår jeg fik ham. Men d 25 Januar blir min store dreng 10 år... Jeg sagde 10 år ikk???

Ikke til at forstå hvor tiden og mors lille dreng på 2408g og 47cm er blevet af... 

Hvem glemte lige at informere om at når man får børn er tid = en by i rusland...

Min søn Oliver blir 10 og ska i 4 efter sommerferien.

Min datter Amalie blir 6 og ska i 0 efter sommerferien OG min lille Maluca blir 2, men blir dog i dagplejen 1 år mere... 

Måtte lige ud med det da jeg synes det er lidt vildt.

Knus Loppen82 - som d 25 januar kl.16.49 blev mor for første gang for 10 år siden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

SussieThyssen

loppen82 skriver:

OMG om bare 3 år har jeg en søn der ska konfirmeres... synes det er vildt at tænke på at der ikke er længere tid til.

Husker som var det igår jeg fik ham. Men d 25 Januar blir min store dreng 10 år... Jeg sagde 10 år ikk???

Ikke til at forstå hvor tiden og mors lille dreng på 2408g og 47cm er blevet af... 

Hvem glemte lige at informere om at når man får børn er tid = en by i rusland...

Min søn Oliver blir 10 og ska i 4 efter sommerferien.

Min datter Amalie blir 6 og ska i 0 efter sommerferien OG min lille Maluca blir 2, men blir dog i dagplejen 1 år mere... 

Måtte lige ud med det da jeg synes det er lidt vildt.

Knus Loppen82 - som d 25 januar kl.16.49 blev mor for første gang for 10 år siden...

Eiii..ja tiden løber bare så stærkt.
Kan godt huske da min den ældste blev 10 år.
der havde jeg hendes lillesøs i maven og ka huske at bebsen gik totalt amok ved lyden af alle børnestemmerne...hehe!

Men føler jo et eller andet sted, at der er gået så kort og at det alligevel er en milepæl.
Og ens lille trold bare er ved at blive et stort menneske.
Jeg har ski også svært ved at forholde mig til at min lille pige bliver 30 år til oktober..jeg mener..det er altså ikke mere end 7-8 år siden, at jeg fik hende.
Så velkommen i klubben for "tiden der gik chokkerende hurtigt"

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. januar 2011

loppen82

SussieThyssen skriver:

Eiii..ja tiden løber bare så stærkt.
Kan godt huske da min den ældste blev 10 år.
der havde jeg hendes lillesøs i maven og ka huske at bebsen gik totalt amok ved lyden af alle børnestemmerne...hehe!

Men føler jo et eller andet sted, at der er gået så kort og at det alligevel er en milepæl.
Og ens lille trold bare er ved at blive et stort menneske.
Jeg har ski også svært ved at forholde mig til at min lille pige bliver 30 år til oktober..jeg mener..det er altså ikke mere end 7-8 år siden, at jeg fik hende.
Så velkommen i klubben for "tiden der gik chokkerende hurtigt"

Kærligst
Sussie

Tak søde...

Ja synes nogen glemte at vedlægge en note om at når man først får børn kan man godt glemme tiden for en stund.

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

loppen82 skriver:

Tak søde...

Ja synes nogen glemte at vedlægge en note om at når man først får børn kan man godt glemme tiden for en stund.

Jeg plejer at beskrive det som at man står der og nyder dem på puslepuden. Så bukker man sig ned for at tage en ble, og så er det et barnebarn, der ligger der.
Følelsen er den samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.