Hvad bruger du dine veninder til??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. september 2008

Kloster

Hej tøser.
Har du mange veninder og hvad bruger du dem til?
Bruger du alle dine veninder til det samme og snakker du med alle veninderne om alt ell har du justeret dine venskaber til hver personlighed??

Bare nysgerrig...

(H)
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

MorCamilla

Det var et godt spørgsmål.. Jeg har en del i min omgangskres, men de er delt lidt op i hvem jeg kan stole på, regne med og så er der dem jeg "bare" har det sjovt med..
Af de veninder og venner jeg har kan jeg snakke med dem alle sammen om alt ting, men har vist ubevist delt det lidt op, så jeg snakker børn og ting der, der tilhøre med de veninder og venner der har børn i forvejen, for de har lidt nemmere ved at sætte sig ind i det.. Men ellers elsker jeg alle mine veninder og venner.. (L)

Knus fra Camilla.

Anmeld

14. september 2008

Loggidut

heysa Kloster...

Jeg har mange veninder...eller mange som jeg kan snakke med, men jeg har to helt unikke søde piger omkring mig...dem som jeg vil betro alt, og som betror mig alt...jeg holder virkelig meget af dem, og vil gå gennem ild og vand for dem!

så jeg kan roligt sige at det jeg bruger dem til...det er at holde fundamentet oppe på mit mentale hus!
uden dem var jeg nok ikke her hvor jeg er i dag!

den ene har jeg kendt i ca 5 år, og den anden fejre jeg snart 16 års bekendsskab med...hende den sidstnævnte her, har jeg delt både godt og skidt med, vi har oplevet et hav af dødsfald og glæder sammen, vi kender hinandens unger, ja hun er nærmest som den bedre halvdel af mig.

min husbond fungere også fint sammen med hende, og han ved hende og jeg står tæt op ad hinanden, og han har fundet ud af han også kan nyde glæde ved hendes hjælp...

ja den ene veninde skal ikke fremhæves for den anden...de er begge unikke!

Anmeld

14. september 2008

Honningblomst

Jeg har mange forskellige veninder...en som jeg har været veninde med i 25 år og så mine skønne nye veninder fra seminariet ...jeg har en del som jeg vil kalde veninder...men det er ikke sådan at vi hænger sammen flere gange om ugen. Jeg er ikke typen til smalltalk, så drikke te og tale om intet og gøre intet, det goder jeg bare ikke.
Bruger dem til at snakke med og have det rart med...
Knus..

Anmeld

14. september 2008

Fam. Madsen

jeg har ikke så mange venner, men jeg har en del bekende:D

jeg har to som jeg vil kalde venner og det er to som jeg har gået på efterskole med og det er dem som jeg kan og vil dele alt med, de er mine bedste venner og dem som jeg stoler 100% på.. og de har det heldigvis på samme måde med mig:D:D

jeg elsker mine venner(L)

også er der min mand som også er en af mine venner og som jeg også stoler 100% på og elsker utrolig højt(L)(L)

og han kan heldigvis med mine venner og omvendt(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.