CarinaSB skriver:
At Noah blev opereret for klumpfod på Aalborg sygehus .. Jeg sad idag da jeg var alene hjemme og tænkte det hele igennem .. Jeg kan bare huske den følse som gik igennem mig da narkose lægen kom og sagde at de hentede ham om 5 min .. jeg begyndte at ryste og tårne stod ned af kinderne på mig
.. Og da jeg skulle ned på operations gangen med ham kunne jeg slet ikk .. Mine ben rystede under mig og truede med at knække under mig .. Så måtte give Noah til Per så han kunne gå derned med ham .. Jeg kunne slet ikk gøre det ..
Da Per kom tilbage og sagde at nu sov han og de ville ringe når han kom ned på opvågningen igen Begyndte jeg at stor tude igen ... .. Der var klokken 9. Timerne gik bare langsom .. Jeg var egentlig sikker på at tiden var gået i stå og at han aldrig kom op igen ..
Jeg havde de værste tanker, og min lille dreng var jo kun 5 mdr gammel .. Da klokken blev 13.30 fik vi afvide at vi kunne kom ned til ham igen .. Og da jeg kom ned til ham var han så langt væk .. Han så slet ikk vi var der .. Han lå bare og skreg pga smerte .. Og der brød jeg sammen engang til .. Jeg kunne ikk gøre noget .. Jeg kunne bare se på og så prøve at trøste ham .. Hvilket jo var umuligt med de smerter han havde .. Bare det at sidde og skrive det nu 1 år efter står tårne ned af kinderne igen ...
Knus en smule trist Carina som bare lige trængte til at komme ud med det ..
kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det måtte ha været, åh stakkels dig sikke en oplevelse, men er stadig glad for din søn fik den operation selv om jeg tror jeg ville regere lige som dig står og ikke kan gøre noget som helst og man vil bare gøre alt i verden
kæmpe krammer du er en virkelig god mor

Anmeld