Nu er det allerede 1 år siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

CarinaSB

At Noah blev opereret for klumpfod på Aalborg sygehus .. Jeg sad idag da jeg var alene hjemme og tænkte det hele igennem .. Jeg kan bare huske den følse som gik igennem mig da narkose lægen kom og sagde at de hentede ham om 5 min .. jeg begyndte at ryste og tårne stod ned af kinderne på mig .. Og da jeg skulle ned på operations gangen med ham kunne jeg slet ikk .. Mine ben rystede under mig og truede med at knække under mig .. Så måtte give Noah til Per så han kunne gå derned med ham .. Jeg kunne slet ikk gøre det .. :( Da Per kom tilbage og sagde at nu sov han og de ville ringe når han kom ned på opvågningen igen  Begyndte jeg at stor tude igen ... .. Der var klokken 9. Timerne gik bare langsom .. Jeg var egentlig sikker på at tiden var gået i stå og at han aldrig kom op igen .. Jeg havde de værste tanker, og min lille dreng var jo kun 5 mdr gammel .. Da klokken blev 13.30 fik vi afvide at vi kunne kom ned til ham igen .. Og da jeg kom ned til ham var han så langt væk .. Han så slet ikk vi var der .. Han lå bare og skreg pga smerte .. Og der brød jeg sammen engang til .. Jeg kunne ikk gøre noget .. Jeg kunne bare se på og så prøve at trøste ham .. Hvilket jo var umuligt med de smerter han havde .. Bare det at sidde og skrive det nu 1 år efter står tårne ned af kinderne igen ... 

Knus en smule trist Carina som bare lige trængte til at komme ud med det .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

B&J

CarinaSB skriver:

At Noah blev opereret for klumpfod på Aalborg sygehus .. Jeg sad idag da jeg var alene hjemme og tænkte det hele igennem .. Jeg kan bare huske den følse som gik igennem mig da narkose lægen kom og sagde at de hentede ham om 5 min .. jeg begyndte at ryste og tårne stod ned af kinderne på mig .. Og da jeg skulle ned på operations gangen med ham kunne jeg slet ikk .. Mine ben rystede under mig og truede med at knække under mig .. Så måtte give Noah til Per så han kunne gå derned med ham .. Jeg kunne slet ikk gøre det .. Da Per kom tilbage og sagde at nu sov han og de ville ringe når han kom ned på opvågningen igen  Begyndte jeg at stor tude igen ... .. Der var klokken 9. Timerne gik bare langsom .. Jeg var egentlig sikker på at tiden var gået i stå og at han aldrig kom op igen .. Jeg havde de værste tanker, og min lille dreng var jo kun 5 mdr gammel .. Da klokken blev 13.30 fik vi afvide at vi kunne kom ned til ham igen .. Og da jeg kom ned til ham var han så langt væk .. Han så slet ikk vi var der .. Han lå bare og skreg pga smerte .. Og der brød jeg sammen engang til .. Jeg kunne ikk gøre noget .. Jeg kunne bare se på og så prøve at trøste ham .. Hvilket jo var umuligt med de smerter han havde .. Bare det at sidde og skrive det nu 1 år efter står tårne ned af kinderne igen ... 

kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det måtte ha været, åh stakkels dig sikke en oplevelse, men er stadig glad for din søn fik den operation selv om jeg tror jeg ville regere lige som dig står og ikke kan gøre noget som helst og man vil bare gøre alt i verden

kæmpe krammer du er en virkelig god mor

Anmeld

12. januar 2011

CarinaSB

B&J skriver:

kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det måtte ha været, åh stakkels dig sikke en oplevelse, men er stadig glad for din søn fik den operation selv om jeg tror jeg ville regere lige som dig står og ikke kan gøre noget som helst og man vil bare gøre alt i verden

kæmpe krammer du er en virkelig god mor

Mange tak .. :)

Det var super hårdt .. ikk bare det med at han havde utrolig mange smerter .. Men os det at jeg ikk kunne gøre noget for ham .. Og den uge vi lå på sygehuset var et helved .. Det var en uge med 10 timers søvn i alt .. hver gang vi endelig havde fået noah til at sove kom sygeplejeskerne og skulle lige nusse ham så han vågnede .. eller os var det fordi at han skulle have sin morfin .. 

Anmeld

13. januar 2011

B&J

CarinaSB skriver:

Mange tak ..

Det var super hårdt .. ikk bare det med at han havde utrolig mange smerter .. Men os det at jeg ikk kunne gøre noget for ham .. Og den uge vi lå på sygehuset var et helved .. Det var en uge med 10 timers søvn i alt .. hver gang vi endelig havde fået noah til at sove kom sygeplejeskerne og skulle lige nusse ham så han vågnede .. eller os var det fordi at han skulle have sin morfin .. 

åhhh så træls ja i måtte begge være godt trætte efter sådan en omgang.... og stakkels lille noah.....

men han er vel over det nu og er super glad og fuld af liv

Anmeld

13. januar 2011

sbs78

CarinaSB skriver:

At Noah blev opereret for klumpfod på Aalborg sygehus .. Jeg sad idag da jeg var alene hjemme og tænkte det hele igennem .. Jeg kan bare huske den følse som gik igennem mig da narkose lægen kom og sagde at de hentede ham om 5 min .. jeg begyndte at ryste og tårne stod ned af kinderne på mig .. Og da jeg skulle ned på operations gangen med ham kunne jeg slet ikk .. Mine ben rystede under mig og truede med at knække under mig .. Så måtte give Noah til Per så han kunne gå derned med ham .. Jeg kunne slet ikk gøre det .. :( Da Per kom tilbage og sagde at nu sov han og de ville ringe når han kom ned på opvågningen igen  Begyndte jeg at stor tude igen ... .. Der var klokken 9. Timerne gik bare langsom .. Jeg var egentlig sikker på at tiden var gået i stå og at han aldrig kom op igen .. Jeg havde de værste tanker, og min lille dreng var jo kun 5 mdr gammel .. Da klokken blev 13.30 fik vi afvide at vi kunne kom ned til ham igen .. Og da jeg kom ned til ham var han så langt væk .. Han så slet ikk vi var der .. Han lå bare og skreg pga smerte .. Og der brød jeg sammen engang til .. Jeg kunne ikk gøre noget .. Jeg kunne bare se på og så prøve at trøste ham .. Hvilket jo var umuligt med de smerter han havde .. Bare det at sidde og skrive det nu 1 år efter står tårne ned af kinderne igen ... 

Uuu hvor jeg føler med dig. I marts sidste år brækkede min store datter sin arm. og hun skulle desværre også under fuldt narkose, og aldrig har jeg da prøvet noget så forfærdeligt. Jeg tude helt vildt. Følte jo at jeg lavede overgreb på min datter.

Sender lige en krammer til dig

Anmeld

13. januar 2011

CarinaSB

sbs78 skriver:

Uuu hvor jeg føler med dig. I marts sidste år brækkede min store datter sin arm. og hun skulle desværre også under fuldt narkose, og aldrig har jeg da prøvet noget så forfærdeligt. Jeg tude helt vildt. Følte jo at jeg lavede overgreb på min datter.

Sender lige en krammer til dig

Puha ..ja det er heller ikk sjovt .. ja man føler virkelig at man laver overgreb på dem .. :(

stort kram tilbage .. 

Anmeld

13. januar 2011

CarinaSB

B&J skriver:

åhhh så træls ja i måtte begge være godt trætte efter sådan en omgang.... og stakkels lille noah.....

men han er vel over det nu og er super glad og fuld af liv

vi var rigtig trætte .. Det er han .. han er begyndt at gå .. så han er over det hele .. :)

Anmeld

13. januar 2011

B&J

CarinaSB skriver:

vi var rigtig trætte .. Det er han .. han er begyndt at gå .. så han er over det hele ..

ej så dygtigt han er ja han er vist over det hele og fuld fart frem såå dejligt for ham

Anmeld

13. januar 2011

CarinaSB

B&J skriver:

ej så dygtigt han er ja han er vist over det hele og fuld fart frem såå dejligt for ham

det er super dejligt .. :)

Anmeld

13. januar 2011

dorthemus

Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine følelser...min Runa blev også opereret for et par måneder siden og fik fjernet de ekstra fingre og tæer hun var født med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.