Mine søskende og jeg (hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Manakauapo

Syntes vi trænger til en lille hyggetråd.. Den har sikkert (i tidligere versioner) været oppe og køre, men hvorfor ikke genopfriske lidt!  hehe

Så vis jeres søskende frem..

----

Her er jeg og mine søstre. Billedet er fra vores forældres sølvbryllup i 2003, så det har efterhånden også nogle år på bagen..  

Der er 14 år mellem den ældste og jeg, og 13 år med den mellemste og jeg. Så jeg er lidt af en efternøler.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

SussieThyssen

Kageteenageren skriver:

Syntes vi trænger til en lille hyggetråd.. Den har sikkert (i tidligere versioner) været oppe og køre, men hvorfor ikke genopfriske lidt!  hehe

Så vis jeres søskende frem..

----

Her er jeg og mine søstre. Billedet er fra vores forældres sølvbryllup i 2003, så det har efterhånden også nogle år på bagen..  

Der er 14 år mellem den ældste og jeg, og 13 år med den mellemste og jeg. Så jeg er lidt af en efternøler.

Nej hvor er I fine og søde
Jeg har ingen søskende
Men jeg kan vise dig billeder af mine selvvalgte søskende/sjælesøskende.
Vil det gælde??

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. januar 2011

Manakauapo

SussieThyssen skriver:

Nej hvor er I fine og søde
Jeg har ingen søskende
Men jeg kan vise dig billeder af mine selvvalgte søskende/sjælesøskende.
Vil det gælde??

Kærligst
Sussie

Åhr tak søde Sussie.

Du må altid vise dine (sjæle)søskende frem..  Altid.. Og jeg vil altid kigge med og smile lidt

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

Kageteenageren skriver:

Åhr tak søde Sussie.

Du må altid vise dine (sjæle)søskende frem..  Altid.. Og jeg vil altid kigge med og smile lidt

Hehe mange tak.
Jamen her er de så...

¤ 1 Ulla..hun er bare sådan en sød nede-på-jorden-pige.
Vi har været "søstre" siden '99 hvor vi lærte hinanden at kende på en chat. Jeg har været med til hendes datter Emma's fødsel, og vi vil bare altid være der for hinanden.

¤ 2 Charlotte...min lille fe-søster. Hun og jeg har kendt hinanden i evigheder...hmmm...kan faktisk ikke huske hvor vi lærte hinanden at kende...et eller andet spirituelt, tror jeg. Men vi arbejder godt sammen og skal altid snakke med hinanden om stort og småt, og går der lidt for længe, ja så tænker vi på hinanden og det er et kapløb om hvem der får ringet først...hehe. Hun blev mor til en dejlig dreng for et års tid siden.

¤ 3 Valrin...min bror. En af de største og bedste sjæle jeg kender.
Blev far til en lille dreng for ikke så længe siden.
Vi har fulgtes ad gennem mange ting, og vil altid være der for hinanden.

¤ 4 Madalena...Min Freia og lille "jord-moder".
Hun er simpelthen en af de dejligste kvinder jeg har kendt.
Helt igennem varm..og helt igennem mor og kvinde.

¤ 5 Maria-Therese...vi er begge lærere og lærte hinanden at kende på en skole. Fra dag et var vi bare pot og pande.
Hun er mørk og jeg er lys, men ellers er vi to alen ud af et stykke.
Som folk ofte har sagt: To stks af samme energibundter og det er næsten for meget". Hehe!

¤ 6 Sarah...på en gang søster men også veninde og datter.
Vi er de samme ildsjæle..men er forskellige som nat og dag, og er tit rygende uenige, men elsker hinanden over alt på jorden og kan ikke undvære hinanden ret længe af gangen.
Hun er den eneste af mine "søskende" jeg kan skændes med, men vi ender altid med at blive enige om at vi er uenige..og så griner vi af og med hinanden.

I love them all

Anmeld

12. januar 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Her er min brormand <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.