Udvidelse af læderstøvler, gode råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.389 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Silvermist

Hej allesammen,

Jeg har købt et par læderstøvler, som desværre har vist sig at være en lille smule for små. Da jeg har gået i dem, så kan de jo ikke byttes.

Har I nogle gode råd til at udvide læderstøvler. De strammer, men med en smule udvidelse så ville de være fine.

Jeg ved at man kan gå i dem derhjemme indtil man bevæger sig ud i dem i en hel dag. Andre råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

smør dem med læderfedt og fyld dem til randen med f.eks. aviser eller andet så de er helt proppet.. så bliver lædereet blødt og giver sig, og når så læderfedtet forsvinder efter noget tid så sætter læderet sig der hvor det blev udvidet til...

råd fra svigerfar som bruger lædersko og har ½ i størrelse så der næsten aldrig er sko i korrekt størrelse til ham...

Anmeld

12. januar 2011

Silvermist

Wampires skriver:

smør dem med læderfedt og fyld dem til randen med f.eks. aviser eller andet så de er helt proppet.. så bliver lædereet blødt og giver sig, og når så læderfedtet forsvinder efter noget tid så sætter læderet sig der hvor det blev udvidet til...

råd fra svigerfar som bruger lædersko og har ½ i størrelse så der næsten aldrig er sko i korrekt størrelse til ham...

Mange tak, det tror jeg at jeg vil prøve

Anmeld

13. januar 2011

Rockertand

Silvermist skriver:

Mange tak, det tror jeg at jeg vil prøve

De fleste skomagere tilbyder professionel udblokning, jeg tror, at jeg gav 80 kr eller sådan noget sidste gang.

Anmeld

13. januar 2011

Silvermist

Rockertand skriver:

De fleste skomagere tilbyder professionel udblokning, jeg tror, at jeg gav 80 kr eller sådan noget sidste gang.

Okay mange tak  Er det den mest effektive måde? Må forbi skomageren i morgen. Vidste slet ikke at man kunne gøre det.

Anmeld

13. januar 2011

Rockertand

Silvermist skriver:

Okay mange tak  Er det den mest effektive måde? Må forbi skomageren i morgen. Vidste slet ikke at man kunne gøre det.

Det kommer jo også an på, hvor de strammer, men prøv at spørge ham, det skader da ikke

Anmeld

13. januar 2011

Silvermist

Rockertand skriver:

Det kommer jo også an på, hvor de strammer, men prøv at spørge ham, det skader da ikke

Det vil jeg gøre. Mange tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.