Tøj i sleep-bee?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Zeus

Tror nok det er dét den hedder 

Min lille datter på 2 mdr og 1 uge, er blevet for stor til at ligge i sin lift i barnevognen.. Hun er et varmt barn, og får det lyn hurtigt varmt, men jeg er alligevel bange for, at hun kommer til at fryse uden sin lift.. Lige nu ligger hun på et lammeskind, i sin pose, med en alm fleecedragt og så selvfølgelig huer og handske på..

Er det fint nok? Eller tror i hun får det for varmt/koldt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Tdittmann

Har også svaret dig under kategorien 3-6 år

Jeg tænker får hun det ikke alt for varmt? Er hun varm når du tager hende ind eller bare lige tilpas

Anders sover bare i en fleecetrøje, uldluffer, elefanthue og futtere (sutsko)

Anmeld

12. januar 2011

Zeus

Det er første gang hun har brugt den, og syntes hun føltes en lille smule kold uden på tøjet øverst, men var varm nok inden under  

Hun plejer heller ikke at sove i den udenfor, fordi hun altid vågner 10 min efter vi har stillet hende, så vi kan lige så godt tage hende med ind med det samme.. Så det er kun når vi skal fra A til B at hun ligger der? Der kan hun jo heller ikke nå, at få det alt for koldt.. Eller... Årh hvor er det bøvlet!

Anmeld

12. januar 2011

Bare mig..

jeg ved godt, at det måske er alt for meget tøj, men har det som dig, hun skal sgu ikke ligge og fryse..

Så vores pige har flyverdragt, dyne og så ned i posen med hende.. - og hat og handsker, men er så bange for hun har for lidt på og hun fryser, men hun er jo selvf. hamrende varm når hun kommer ind :/

Synes også det kan være enormt svært at vurderer!

Anmeld

12. januar 2011

Tdittmann

Zeus skriver:

Det er første gang hun har brugt den, og syntes hun føltes en lille smule kold uden på tøjet øverst, men var varm nok inden under  

Hun plejer heller ikke at sove i den udenfor, fordi hun altid vågner 10 min efter vi har stillet hende, så vi kan lige så godt tage hende med ind med det samme.. Så det er kun når vi skal fra A til B at hun ligger der? Der kan hun jo heller ikke nå, at få det alt for koldt.. Eller... Årh hvor er det bøvlet!

har du prøvet at "pakke" hende mere inde i den. 

Den "pose" jeg har til Anders er den orginale voksi og han har hele vinteren kun sovet i fleecetrøje uldluffer og sutsko.

Jeg forsøger at forklare (sig endelig til hvis det bliver for kryptisk!) Jeg pakker den inderste klap ned om ham med armene ind til kroppen og dernæst de to sider indover. Han ligger med armene langs kroppen, men tager ofte den ene arm op.

Anmeld

12. januar 2011

Zeus

Altså, det er første gang hun har brugt posen, ellers har hun bare ligget med dyne og et tæppe under i liften.. Og så i hendes fleecedragt, tror kun vi har brugt flyverdragten én eller 2 gange.. Men liften har jo beskyttet hende rimelig godt, og det er derfor jeg gerne vil bruge sleep-bee posen nu, hvor hun bare ligger helt frit nede i den (i mine øjne) kæmpe barnevogn.. 

Det er barnevognen hun ikke plejer at sove i udenfor

Anmeld

12. januar 2011

Zeus

Tdittmann skriver:

har du prøvet at "pakke" hende mere inde i den. 

Den "pose" jeg har til Anders er den orginale voksi og han har hele vinteren kun sovet i fleecetrøje uldluffer og sutsko.

Jeg forsøger at forklare (sig endelig til hvis det bliver for kryptisk!) Jeg pakker den inderste klap ned om ham med armene ind til kroppen og dernæst de to sider indover. Han ligger med armene langs kroppen, men tager ofte den ene arm op.

Kan man godt det? Haha, man kan vist godt høre, at det ér den første gang vi bruger den  Det må vi da prøve imorgen... Har han så bare alm bukser på, eller strømpebukser på indenunder bukserne?

Anmeld

12. januar 2011

Tdittmann

Zeus skriver:

Kan man godt det? Haha, man kan vist godt høre, at det ér den første gang vi bruger den  Det må vi da prøve imorgen... Har han så bare alm bukser på, eller strømpebukser på indenunder bukserne?

han har bare almindelige bukser på

Anmeld

12. januar 2011

Zeus

Okay, tusind tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.