Babybio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

TineA

Skal for første gang prøves af i morgen

Er der nogle af Jer der har prøvet det - hvordan foregik det og var det godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

FamilenStorm

W010910 skriver:

Skal for første gang prøves af i morgen

Er der nogle af Jer der har prøvet det - hvordan foregik det og var det godt?

Skal også i Babybio for første gang i morgen :-) er også lidt spændt på det.. Tror det bare er lige som at være i bio men så har man bare bebs med :-) Hvad skal i se?Knus

Anmeld

12. januar 2011

Tdittmann

Har været i babybio i Lyngby i 2003 og da var det således at man fik et nummer til at sætte på barnevognen. Hvis barnet sov så sad der nogen og lyttede efter børnene og hvis de vågnede gik de ind i salen og sagde barn nr. xx mangler sin mor.

Hvis de var vågne var de bare med inde i biografen og hygge. I Lyngby var der også mulighed for at få varmet flaske eller anden mad i microovn.

Jeg synes det var superhyggeligt - jeg var afsted med min mødregruppe.

Oftest viser de en film som ikke kræver det helt store at følge handlingen i for man kommer til at rende lidt frem og tilbage og måske gå rundt inde i biografen med guldklumpen på armen. Inde i salen er der svagt tændt lys i siderne så man har mulighed for at se hvad man foretager sig og ikke mindst hvad stumpen laver

God fornøjelse - du kan godt glæde dig det er hyggeligt - laver du ikke lige en update på hvordan det er gået når du har været afsted

Tanja

Anmeld

12. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Det er bare SÅ hygge...
Jeg var i babybio i Viborg, da jeg gik hjemme på barsel.
Og der foregik sådan: Alle barnevogne/ klapvogne stod ude på gangen. Inde i salen sad alle mødre/ fædre og bærn der ikke sov. Lyset blev dæmpet så babyer/ børn ikke blev bange og forældre kunne finde ud under filmen, lyden var også skruet ned- det kan jo godt være ret højt.
Alle fik et nummer på to lapper papir, et styk nr papir til vognen og det andet med ind i salen for at huske hvad nr det var. De der havde børn der sov under filmen kunne læne sig tilbage i sædet og slappe af. Ude på gangen gik billetsælgerne og holdte øje og øre vågne overfor de små der sov.
Der var sat micro ovn og pusleborde op på gangen.

Anmeld

12. januar 2011

TineA

Heidibh skriver:

Skal også i Babybio for første gang i morgen :-) er også lidt spændt på det.. Tror det bare er lige som at være i bio men så har man bare bebs med :-) Hvad skal i se?Knus

Ih hvor spændende Vi skal se Due Date! Hvad med Jer?

Anmeld

12. januar 2011

TineA

LouiseVous skriver:

Det er bare SÅ hygge...
Jeg var i babybio i Viborg, da jeg gik hjemme på barsel.
Og der foregik sådan: Alle barnevogne/ klapvogne stod ude på gangen. Inde i salen sad alle mødre/ fædre og bærn der ikke sov. Lyset blev dæmpet så babyer/ børn ikke blev bange og forældre kunne finde ud under filmen, lyden var også skruet ned- det kan jo godt være ret højt.
Alle fik et nummer på to lapper papir, et styk nr papir til vognen og det andet med ind i salen for at huske hvad nr det var. De der havde børn der sov under filmen kunne læne sig tilbage i sædet og slappe af. Ude på gangen gik billetsælgerne og holdte øje og øre vågne overfor de små der sov.
Der var sat micro ovn og pusleborde op på gangen.

Ih, det var godt at høre, jeg vil glæde mig så

Er det ikke lidt ubehageligt at lade sit sovende barn stå i vognen og lade en eller anden random passe på ham/hende ?

Anmeld

12. januar 2011

TineA

Tdittmann skriver:

Har været i babybio i Lyngby i 2003 og da var det således at man fik et nummer til at sætte på barnevognen. Hvis barnet sov så sad der nogen og lyttede efter børnene og hvis de vågnede gik de ind i salen og sagde barn nr. xx mangler sin mor.

Hvis de var vågne var de bare med inde i biografen og hygge. I Lyngby var der også mulighed for at få varmet flaske eller anden mad i microovn.

Jeg synes det var superhyggeligt - jeg var afsted med min mødregruppe.

Oftest viser de en film som ikke kræver det helt store at følge handlingen i for man kommer til at rende lidt frem og tilbage og måske gå rundt inde i biografen med guldklumpen på armen. Inde i salen er der svagt tændt lys i siderne så man har mulighed for at se hvad man foretager sig og ikke mindst hvad stumpen laver

God fornøjelse - du kan godt glæde dig det er hyggeligt - laver du ikke lige en update på hvordan det er gået når du har været afsted

Tanja

Jo det kan du tro, at jeg gør Tak for info! Jeg er ret spændt på om han gider sove og også ret spændt på om der er en eller anden tilfældig der skal passe mit barn, mens jeg er i biffen

Anmeld

13. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

W010910 skriver:

Ih, det var godt at høre, jeg vil glæde mig så

Er det ikke lidt ubehageligt at lade sit sovende barn stå i vognen og lade en eller anden random passe på ham/hende ?

hmm, på en måde. og så alligevel ikk. Når hun sover så sover hun, og så var det næsten stensikkert hun sov fra det hele, bare man ikk rødte ved vognen. Men det beroligede mig meget at jeg havde min DP med derind

Anmeld

13. januar 2011

FamilenStorm

W010910 skriver:

Ih hvor spændende Vi skal se Due Date! Hvad med Jer?

Vi så klovn.. Og  det gik rigtig godt.. Prinsessen var så dygtig, så det var bestemt ikke sidste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.