Piar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. september 2008

Honningblomst

hvad pokker er det for nogle billeder du har lavet af dig selv-griner. Synes du er kønnere som helt almindelig ikke-plastik pige...(L)
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

Pia.

Eva skriver:

hvad pokker er det for nogle billeder du har lavet af dig selv-griner. Synes du er kønnere som helt almindelig ikke-plastik pige...(L)
Knus..

Griner... syntes det var helt vildt sjovt... men de ligger da ikke her inde... de er da på min facebook :).... hi hi... bare ren fis og ballade...

Nåå jo et enkelt her inde....

har også lavet af børnene og Jim *GGG* det er super sjovt...

Takker for de søde ord ellers....

Anmeld

14. september 2008

Honningblomst

Ja..vi har også været igang....og Jeppe, jeg og Bertram var helt færdige af grin..
Knus Eva, som er træt efter en lang dag i bon bon land...

Anmeld

14. september 2008

Pia.

Eva skriver:

Ja..vi har også været igang....og Jeppe, jeg og Bertram var helt færdige af grin..

har DU været i bonbon land - hvor vildt... det var godt nok et af de sidste steder jeg troede du satte dine ben ;) - Håber I havde en dejlig tur...
Ja det er da rigtig sjovt .... ungerne morede sig også gevaldigt her hjemme...

Knus Pia.

Anmeld

14. september 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

har DU været i bonbon land - hvor vildt... det var godt nok et af de sidste steder jeg troede du satte dine ben ;) - Håber I havde en dejlig tur...

Knus Pia.

Det var også en ørkenvandring....:-o kan slet ikke ha det...fem år siden sidst...men med billetter som næsten var gratis:D og min skønne veninde og hendes børn, så overlevede jeg det.
Men ærligt, så synes jeg det er et sørgeligt plastikland...nej, giv mig tivoli...(L)
Men drengene hyggede sig med deres venner, så de havde en god tur...(L)
Knus Eva..

Anmeld

14. september 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Knus Pia.

Det var også en ørkenvandring....:-o kan slet ikke ha det...fem år siden sidst...men med billetter som næsten var gratis:D og min skønne veninde og hendes børn, så overlevede jeg det.
Men ærligt, så synes jeg det er et sørgeligt plastikland...nej, giv mig tivoli...(L)
Men drengene hyggede sig med deres venner, så de havde en god tur...(L)
Knus Eva..

Og ved du hvad det er jo i bund og grund det vigtigste - det er jo for børnenes skyld og ikke de voksnes... :)

KNUS.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.