Menstruationssmerter, før og efter graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

SSL

Hej Qvinder

Jeg LIDER simpelthent af menstruationssmerter, på størrelse med Mount Everest! Jeg bliver rigtig dårlig, på 1. dagen, jeg har kramper (små veer, har jeg ladet mig fortælle, meget små selvf.), jeg kaster op, og til tider har jeg også tendens til at besvime  Så det er rigtig slemt.. Min mor havde det ligeledes sådan, i hendes unge dage - men da hun havde fået sin første søn, har hun ikke haft det sådan siden, nu kan hun bare mærke at det er ved at være tid  

Så vil jeg hører, hvordan I har haft det efterflg., jer der har født  

Håber der er nogle der vil deltage i tråden, og give mig håb om at det en dag bliver bedre, og forhåbentligt snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

SSL

Slet slet slet ingen der vil svare?

Anmeld

12. januar 2011

Muffinmus

svært at sige, for har ikke selv den slags smerter i forbindelse med mens, bare alm ondt i underlivet

Men har som trøst i faktisk ikke helt så ondt som før jeg fik børn...der var anden dagen tit lidt træls pg tog da også pinex mod det.Men det gør jeg ikke nu.

Anmeld

12. januar 2011

SSL

MariaE skriver:

svært at sige, for har ikke selv den slags smerter i forbindelse med mens, bare alm ondt i underlivet

Men har som trøst i faktisk ikke helt så ondt som før jeg fik børn...der var anden dagen tit lidt træls pg tog da også pinex mod det.Men det gør jeg ikke nu.

Det skal også siges, at det behøves ikke at være sådanne store smerter som jeg har, som det skal samlignes med

Og det trøster mig da at hører at dine smerter fra andendagen, ikke er sådan længere  Jubii.. Det er jo lidt spændende at hører om det er sådan med de fleste kvinder, eller om min mor bare var en heldig én, af slagsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.