Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SSL skriver: Neeej, hvor er de da søde Er VILD med dem, sådanne billeder måtte MEGET GERNE hænge i det fremtidige børneværelse herhjemme Good work, Woman!
Neeej, hvor er de da søde Er VILD med dem, sådanne billeder måtte MEGET GERNE hænge i det fremtidige børneværelse herhjemme
Good work, Woman!
Hehe hvor er du sød, tak!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pullemulle skriver: Jeg synes de er superflotte og lige som de skal være. Den eneste ting der måske mangler, er et eller andet i højre side af den grønne
Jeg synes de er superflotte og lige som de skal være. Den eneste ting der måske mangler, er et eller andet i højre side af den grønne
Der er vist flertal for at der mangler en smule der
Jeg synes de er helt perfekte..rigtig søde
Laulund87 skriver: I gang med knapperne Jeg må lige spamme igen når det er færdigt
I gang med knapperne
Jeg må lige spamme igen når det er færdigt
Hehe yes SPAM US
Laulund87 skriver: Der er vist flertal for at der mangler en smule der
Det synes jeg så ikke...kan godt lide, at det ikke er overlæsset. Det behøver ikke altid være symestrisk
dorthemus skriver: Jeg synes de er helt perfekte..rigtig søde
Tak søde Dorthe
Jeg må i tænkeboks for det er vist 50/50 med meningen om, om der mandler noget på billede 2
dorthemus skriver: Det synes jeg så ikke...kan godt lide, at det ikke er overlæsset. Det behøver ikke altid være symestrisk
Det er selvfølgelig også rigtigt
Laulund87 skriver: Tak søde Dorthe Jeg må i tænkeboks for det er vist 50/50 med meningen om, om der mandler noget på billede 2
Hvad synes DU selv? Er det ikke vigtigst?
dorthemus skriver: Hvad synes DU selv? Er det ikke vigtigst?
Jo, men jeg er næsten mere forvirret end før
Ej jeg må lige overveje en ekstra gang
Laulund87 skriver: Jeg lavede de her to lærreder den anden dag af forskellige rester Men jeg ved ikke helt..Jeg har gået og kigget på dem hele dagen..Mangler der noget eller hvad er det lige? Eller er de bare perfekte?
Jeg lavede de her to lærreder den anden dag af forskellige rester
Men jeg ved ikke helt..Jeg har gået og kigget på dem hele dagen..Mangler der noget eller hvad er det lige?
Eller er de bare perfekte?
Ih, hvor er de søde...!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128