jeg er bare den dårligste mor:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

merle2010

ja som sagt så føler jeg mig bare som den dårligste mor.. min datter kan ikke tåle mælk, og vi var på besøg hos en veninde som lavede smothie.. jeg troede det var lavet på juice og gav min datter det som elskede det..

men pludselig begynder hun at kaste VILDT op og bliver bare ved med at kaste op.. min veninde fortæller så at der er mælk i

hun kastede op og græd meget, kastede op ud over sofaen, mig og hende selv.. hun er kun 8 mdr, så der var ikke særlig spændene..

den dårlige samvittighed gør sååå ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

du er da ikke en  dårlig mor... du gjorde  i den bedste henseende... hun kommer over det igen søde

du og bette får lige en krammer herfra

Anmeld

12. januar 2011

afrobabies

merle2010 skriver:

ja som sagt så føler jeg mig bare som den dårligste mor.. min datter kan ikke tåle mælk, og vi var på besøg hos en veninde som lavede smothie.. jeg troede det var lavet på juice og gav min datter det som elskede det..

men pludselig begynder hun at kaste VILDT op og bliver bare ved med at kaste op.. min veninde fortæller så at der er mælk i

hun kastede op og græd meget, kastede op ud over sofaen, mig og hende selv.. hun er kun 8 mdr, så der var ikke særlig spændene..

Det er jo ikke din skyld... Det må du altså ikke bebrejde dig selv... Din veninde vidste vel ikke at hun ikke kunne tåle mælk... Det er så træls, men du må altså ikke lade det gå ud over dig selv søde >:<

Anmeld

12. januar 2011

merle2010

victoria2008 skriver:

Det er jo ikke din skyld... Det må du altså ikke bebrejde dig selv... Din veninde vidste vel ikke at hun ikke kunne tåle mælk... Det er så træls, men du må altså ikke lade det gå ud over dig selv søde >:<

tak men det er bare svært da det jo er min skyld at hun bliver syg men som sagt så vidste jeg det jo ikke... det er altså ikke sjovt at have et allegisk barn

Anmeld

12. januar 2011

afrobabies

merle2010 skriver:

tak men det er bare svært da det jo er min skyld at hun bliver syg men som sagt så vidste jeg det jo ikke... det er altså ikke sjovt at have et allegisk barn

Nej, det kan jeg godt forstå... Er hun allergisk overfor mere end mælk?

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

Ej vil du lige holde! Det er da slet ikke din skyld

Havde du givet hende det velvidende at der var mælk i, havde jeg nok givet dig ret, men sådan er det jo ikke

Anmeld

12. januar 2011

merle2010

victoria2008 skriver:

Nej, det kan jeg godt forstå... Er hun allergisk overfor mere end mælk?

nej kun mælk indtil videre.. men nu må vi se om der kommer mere, jo ældre hun bliver

Anmeld

12. januar 2011

merle2010

Laulund87 skriver:

Ej vil du lige holde! Det er da slet ikke din skyld

Havde du givet hende det velvidende at der var mælk i, havde jeg nok givet dig ret, men sådan er det jo ikke

lidt en pylremor er man vel altid hehe.. ej fik bare rigtig ondt i hjertet da hun blev så syg men du har jo ret, det var jo som sagt ikke med vilje..

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

merle2010 skriver:

Øv hvor en trels oplevelse, men synes ikke du skal være så hård ved dig selv, du har jo givet hende det i en god mening, og du vidste jo ikke at der var mælk i

håber hun har det bedre

Anmeld

12. januar 2011

LISBETH:-)

Synd for Merle men du kan da ikke gøre for det.

Amalie kunne heller ikke tåle mælk da hun var lille, men hun er vokset fra det. Så der er håb forude. Hvilken MME giver du hende så????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.