Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uhh... Ihhh....
Jeg fik WEEKEND idag kl. 14....
Hvor er det bare herligt... Vil total nyde min lange weekend for groft... Hvis jeg kan få lov til...
Vil bare lige blære mig lidt...
Der er sikkert andre end mig der har fået weekend idag?!?!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skøøønt for dig... Go weekend!
Fru Nielsen skriver: Skøøønt for dig... Go weekend!
Tusind tak... Det er nu dejligt...
MoarJ skriver: Uhh... Ihhh.... Jeg fik WEEKEND idag kl. 14.... Hvor er det bare herligt... Vil total nyde min lange weekend for groft... Hvis jeg kan få lov til... Vil bare lige blære mig lidt... Der er sikkert andre end mig der har fået weekend idag?!?!
LOL god weekend KærligstSussie
Snyyyyyyyyyyd.
men på den anden side jeg har holdt "ekstra" weekend her midt i ugen. haha..
SussieThyssen skriver: LOL god weekend KærligstSussie
Hehe tak...
Hvor dejligt! Arbejder sikiftende dag og aften, så tit har jeg også laaang weekend. Det er lykkedes mig at have en hel uge bare fri
Jeg har så først weekend kl 22 på fredag... Og skal så møde mandag kl. 7.00 Så føler lidt af min weekend er tyvstjålet fra mig... Men har så 3 dage fri i forbindelse med næste weekend Så mon ik liige jeg klare den
MaybeMe skriver: Hvor dejligt! Arbejder sikiftende dag og aften, så tit har jeg også laaang weekend. Det er lykkedes mig at have en hel uge bare fri Jeg har så først weekend kl 22 på fredag... Og skal så møde mandag kl. 7.00 Så føler lidt af min weekend er tyvstjålet fra mig... Men har så 3 dage fri i forbindelse med næste weekend Så mon ik liige jeg klare den
Håber du klare den...
Trine89 skriver: Snyyyyyyyyyyd. men på den anden side jeg har holdt "ekstra" weekend her midt i ugen. haha..
Hihi...
Var der ikke noget at lave eller bare lige lidt weekend sådan pludselig?
MoarJ skriver: Hihi... Var der ikke noget at lave eller bare lige lidt weekend sådan pludselig?
Der var en Baby i maven der i mandags syntes at mor her ikke skulle kunne holde hverken mad eller væske i mig.. så i går var jeg FULDTSTÆNDIG færdig efter at jeg havde slå lejer på toilettet med mine dyner.. hehe.. Så ja tirsdag sov jeg nærmest væk og i dag har jeg så øvet mig i at spise og drikke..
og så håber jeg at jeg er klar til i morgen selvom at jeg er godt nok stadig er lidt ved siden af mig selv.. men den går nok ikke mere at jeg bliver hjemme..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128