Hvornår mærkede I babyen sparke første gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

anjamichell@gmail.com

Hvornår mærkede I babyen for første gang?? Som blob eller spark eller hvad det nu kunne være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

AnneBJ

bobler i 19. uge ca, og små spark fra omkring 21 ca

Anmeld

12. januar 2011

Jakob'sMor

Jeg mærkede det som nogle små bobler. Var i uge 20+3.

Anmeld

12. januar 2011

Fru Nielsen

Da jeg ventede Nicklas var jeg 19+ og med Mathias var jeg 15+....

Anmeld

12. januar 2011

Dorthe1986

Jeg mærkede bobler eller små prik, da jeg var omkring 17-18 uger henne Jeg kan ikke helt huske det, fordi jeg var meget i tvivl om det var babyen jeg kunne mærke eller hvad...
Da jeg var 20+0 kunne jeg dog mærke tydelige spark og da jeg var omkring 23 uger henne var de så kraftige at kæresten også kunne mærke lillemanden

Anmeld

12. januar 2011

Tinehh

Hejsa..

- Er førstegangsgravid og jeg mærkede med garanti de små bobler da jeg var 17+4..  Rimelig tidligt, men som min jordemor har sagt, så har det nok noget at gøre med at jeg var så ultra slank da jeg blev gravid..  Dog ikke længere er 14 kilo tungere nu i uge 29+0..

- Tine

Anmeld

12. januar 2011

marloutti

Det var vist omkring uge 18... Lige de første par gange var jeg lidt i tvivl om, hvad det var, for føltes ikke som noget, jeg havde mærket før... Nu mærker jeg ham hver dag, super dejligt og hyggeligt... Kan dog ikke mærke det udenpå endnu... Har nok lidt for meget flæsk... men mon ikke det kommer... Glæder mig sådan til at kæresten kan mærke det også... Er 22+6 nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.