Madrasser til lift og barnevogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.025 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

rikke2299

hej

lige et spørgsmål......er det nødvendigt at købe en god madras både til barnevognen og liften eller kan den der ligger i godt bruges?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Dorthe1986

rikke2299 skriver:

hej

lige et spørgsmål......er det nødvendigt at købe en god madras både til barnevognen og liften eller kan den der ligger i godt bruges?

Det kommer nok an på hvilken barnevogn du vælger at købe... Jeg tænker der nok er lidt forskel på kvaliteten, hvad angår madrasserne.

Vores barnevogn er en model Sofie fra Coop, og der ligger også madrasser i både barnevogn og lift, men jeg synes nu godt nok de er noget tynde i det... Kan ikke forestille mig at lillemanden kommer til at ligge særlig godt, så jeg vil ud og købe nye madrasser i hvert fald

Anmeld

12. januar 2011

rikke2299

Dorthe1986 skriver:

Det kommer nok an på hvilken barnevogn du vælger at købe... Jeg tænker der nok er lidt forskel på kvaliteten, hvad angår madrasserne.

Vores barnevogn er en model Sofie fra Coop, og der ligger også madrasser i både barnevogn og lift, men jeg synes nu godt nok de er noget tynde i det... Kan ikke forestille mig at lillemanden kommer til at ligge særlig godt, så jeg vil ud og købe nye madrasser i hvert fald

oki vores er en brio compact men det er ikke til at blive klog på alt det baby udstyr

Anmeld

12. januar 2011

Mor til L&S

Vi har Emmaljunga og vi har skiftet madras i vores barnevogn - fik at vide ved forhandler at de madrasser som medfølger ikke er "gode" nok!

Anmeld

12. januar 2011

mathildemb

Mor til Liva skriver:

Vi har Emmaljunga og vi har skiftet madras i vores barnevogn - fik at vide ved forhandler at de madrasser som medfølger ikke er "gode" nok!

Det har jeg også fået at vide i nogle butikker. I andre siger de, at det er gode madrasser der følger med, og at det ikke er nødvendigt at skifte dem ud. Vi har nemlig også købt en Emmaljunga, og jeg tror altså ikke de laver gode barnevogne, for så at smide en dårlig madras i.

Tror tit sælgerne udnytter, at man som forælder gerne vil købe det bedste til sit kommende barn.

Anmeld

12. januar 2011

Mor til L&S

mathildemb skriver:

Det har jeg også fået at vide i nogle butikker. I andre siger de, at det er gode madrasser der følger med, og at det ikke er nødvendigt at skifte dem ud. Vi har nemlig også købt en Emmaljunga, og jeg tror altså ikke de laver gode barnevogne, for så at smide en dårlig madras i.

Tror tit sælgerne udnytter, at man som forælder gerne vil købe det bedste til sit kommende barn.

Vi kan i hvertfald tydeligt mærke forskel på den madras der fulgte med barnevognen og den vi har købt ved siden af og lagt i!

Anmeld

12. januar 2011

PernilleB

vi købte en ny madres til liften, og den er super god... vi har osse en emmaljunga... Men ellers s find en der er brugt, det hjælper lidt på økonimien..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.