Navn på overlæder, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

MF<3

Jeg vil så gerne have min datters navn graveret (syet) på overlæderet. Jeg har prøvet at søge på nettet, men kan ingenting finde. Er der nogen der ved om man overhovedet kan få lavet sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Rockertand

Millebille skriver:

Jeg vil så gerne have min datters navn graveret (syet) på overlæderet. Jeg har prøvet at søge på nettet, men kan ingenting finde. Er der nogen der ved om man overhovedet kan få lavet sådan noget?

Jeg tror da, at alle der broderer på f.eks. dåbskjoler, arbejdstøj osv. ville kunne gøre det. Prøv at google "broderi"/"dåbskjole", så skulle der da gerne dukke noget op.

Anmeld

13. januar 2011

Bom

Millebille skriver:

Hvilken barnevogn har du købt?? Jeg ved man kan købe det som ekstra på Basson vogne..

Anmeld

13. januar 2011

MF<3

Tulle Mus skriver:

Hvilken barnevogn har du købt?? Jeg ved man kan købe det som ekstra på Basson vogne..

Ja, det har jeg nemlig godt set. Det var derfor jeg ''faldt'' for det. Men har ikke en basson. Men der kan vel skrives på alle overlædere, hvis man kan på basson vogne.

Anmeld

13. januar 2011

MF<3

Rockertand skriver:

Jeg tror da, at alle der broderer på f.eks. dåbskjoler, arbejdstøj osv. ville kunne gøre det. Prøv at google "broderi"/"dåbskjole", så skulle der da gerne dukke noget op.

Okay, det må jeg lige prøve så .

Anmeld

13. januar 2011

Skouboe

Prøv evt at skrive til Malthesmor herinde fra - jeg ved hun sælger ting med navn på.

www.personligebamser.dk mener jeg hendes hjemmeside hedder.

Anmeld

13. januar 2011

Skouboe

Prøv evt at skrive til Malthesmor herinde fra - jeg ved hun sælger ting med navn på.

Anmeld

13. januar 2011

MF<3

Skouboe skriver:

Tak, det må jeg prøve.

Anmeld

13. januar 2011

Bom

Millebille skriver:

Ja, det har jeg nemlig godt set. Det var derfor jeg ''faldt'' for det. Men har ikke en basson. Men der kan vel skrives på alle overlædere, hvis man kan på basson vogne.

slog du dig???

Hehe ej spøg til side, selvfølgelig tror jeg da man kan det, som en anden skriver så prøv malthesmor eller www.babybroderi.dk

Anmeld

13. januar 2011

MF<3

Tulle Mus skriver:

slog du dig???

Hehe ej spøg til side, selvfølgelig tror jeg da man kan det, som en anden skriver så prøv malthesmor eller www.babybroderi.dk

Haha nej, heldigvis ikke .

Malthesmoar kunne desværre ikke hjælpe. Men prøver babybroderi så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.