ja jeg er hormonel og jeg brokker mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Maja88

ja nu kan det godt være jeg bliver angrebet, men jeg er bare total hormonel gravid i dag.

MEN undskyld, men nogen folk herinde og andre steder kan bare p**** mig af...

Er det på grund af deres alder og manglene livserfaring at de skal være så s**** snævertsynende og tror de ved bedre end ALLE andre.. også selvom andre måske fremviser fakta eller arbejder/er uddannet indenfor et felt.

er det bare mine hormoner som gør det er helt slemt eller er der andre som føler det samme som mig.

Jeg nævner ingen navne, for har ikke lyst til at få advarsler grundet mine hormoner.. men kunne finde mange herinde og uden for baby.dk

UNDSKYLD jeg brokker mig, men alternativet er jeg sidder og tuder om lidt og skælder manden ud når han engang kommer fra arbejde.

så havde bare behov for at læsse af. Håber det er ok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Maja88

er jeg den eneste som har det sådan..

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

Nej det er du ikke

Godt nok er jeg ikke hormonel, idet jeg ikke er gravid, så jeg ville nok lade det fare forbi..Men jeg forstår dig godt og havde det på samme måde med folk da jeg var gravid!

Anmeld

12. januar 2011

SaraLM

Jeg er ikke hormonel men jeg kan altså sagtens følge dig ind i mellem... det er fint nok du lufter ud men du kan også tage det op til revurdering om det egentligt gavner dig at debatere online lige nu hvor du lyder til at have det rigtigt slemt?

Det er sgu træls at man skal ha' sin dag ødelagt af andre på den måde, når man egentligt synes man lige sidder og hygger sig ved puteren...
Det er faktisk i den forbindelse jeg tidligere har oprettet en tråd om, om der fandtes en ingore funktion herinde! - for sådan en kan jeg godt nogle gange ønske mig når der er visse meddebatørerer der bare er for trælse at høre på...

Og ja, jeg ved godt jeg også kan være træls i perioder så skyder ikke med skarpt her, men nogle mennesker svinger man altså bedre med end andre... også på nettet.

Ja man oplever desværre at de, der virkeligt har forstand på de forskellige problemstillinger og emner drukner lidt i de, der tror at de ved noget, og det er virkeligt ærgerligt men nok noget man må leve med når man debaterer med andre mennesker.

Dog skal det siges jeg som oftest er ganske glad for at læse med herinde

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Maja88 skriver:

ja nu kan det godt være jeg bliver angrebet, men jeg er bare total hormonel gravid i dag.

MEN undskyld, men nogen folk herinde og andre steder kan bare p**** mig af...

Er det på grund af deres alder og manglene livserfaring at de skal være så s**** snævertsynende og tror de ved bedre end ALLE andre.. også selvom andre måske fremviser fakta eller arbejder/er uddannet indenfor et felt.

er det bare mine hormoner som gør det er helt slemt eller er der andre som føler det samme som mig.

Jeg nævner ingen navne, for har ikke lyst til at få advarsler grundet mine hormoner.. men kunne finde mange herinde og uden for baby.dk

UNDSKYLD jeg brokker mig, men alternativet er jeg sidder og tuder om lidt og skælder manden ud når han engang kommer fra arbejde.

så havde bare behov for at læsse af. Håber det er ok.

Jeg tror desværre vi alle føler sådan engang imellem, jeg har da også de oplevelser, og sjovt nok er der også ting som pisser mig ekstra meget af for tiden

Feks kan jeg slet ikke klare de der ude og hjemme artikler, med før var det bare såååå skidt nu er dte hele bare rosenrødt historier eller sådan noget

Har desværre også et stooort problem med rasmus seebach, før synes jeg bare han var belastende og skruede væk fra radioen når han kom, men nu har jeg nærmest et had til ham, ikke personligt, men kan bare slet ikke ha det når han kommer i radioen eller jeg hører noget af hans musik, jeg kan blive så aaarrrggghhh, gik en dag, ud af en forretning fordi han kom i radioen, og vendtede pænt udenfor, til der var sikkert, og rasmus seebach frit igen

tossede ideer man kan få tilraget sig midt i hormonerne

Anmeld

12. januar 2011

Maja88

SaraLM skriver:

Jeg er ikke hormonel men jeg kan altså sagtens følge dig ind i mellem... det er fint nok du lufter ud men du kan også tage det op til revurdering om det egentligt gavner dig at debatere online lige nu hvor du lyder til at have det rigtigt slemt?

Det er sgu træls at man skal ha' sin dag ødelagt af andre på den måde, når man egentligt synes man lige sidder og hygger sig ved puteren...
Det er faktisk i den forbindelse jeg tidligere har oprettet en tråd om, om der fandtes en ingore funktion herinde! - for sådan en kan jeg godt nogle gange ønske mig når der er visse meddebatørerer der bare er for trælse at høre på...

Og ja, jeg ved godt jeg også kan være træls i perioder så skyder ikke med skarpt her, men nogle mennesker svinger man altså bedre med end andre... også på nettet.

Ja man oplever desværre at de, der virkeligt har forstand på de forskellige problemstillinger og emner drukner lidt i de, der tror at de ved noget, og det er virkeligt ærgerligt men nok noget man må leve med når man debaterer med andre mennesker.

Dog skal det siges jeg som oftest er ganske glad for at læse med herinde

ja er jeg også, men aaarrgh har bare nogen gange lyst til at skrive til nogle eller sige til nogle personer: SÅ HOLD DOG FORH***** K***.

men er også rigtig glad for baby.dk normalt men iiih lige i dag ik arrrgh, ved nogen ting kun

Anmeld

12. januar 2011

Maja88

Laulund87 skriver:

Nej det er du ikke

Godt nok er jeg ikke hormonel, idet jeg ikke er gravid, så jeg ville nok lade det fare forbi..Men jeg forstår dig godt og havde det på samme måde med folk da jeg var gravid!

så altså du lader det fare forbi fordi du ikke er gravid???

men tror bare det er godt for manden i dag, han er på arbejde til halv 8..

men kan da også være jeg bare har behov for ham..

Anmeld

12. januar 2011

Den lykkelige

Maja88 skriver:

ja er jeg også, men aaarrgh har bare nogen gange lyst til at skrive til nogle eller sige til nogle personer: SÅ HOLD DOG FORH***** K***.

men er også rigtig glad for baby.dk normalt men iiih lige i dag ik arrrgh, ved nogen ting kun

Sådan kan man også have det selvom man ikke er homonel  så du er vist lovlig undskyldt

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

Maja88 skriver:

så altså du lader det fare forbi fordi du ikke er gravid???

men tror bare det er godt for manden i dag, han er på arbejde til halv 8..

men kan da også være jeg bare har behov for ham..

Ja jeg prøver Men det er stadig svært fordi jeg har lyst til at folk kunne mærke hvor hårdt det var! Det kan de selvfølgelig ikke og så må jeg prøve at ignorere det..

Når du så sidder som gravid, puha så kan jeg lige forestille mig hvordan det stikker

Anmeld

12. januar 2011

Maja88

milopilo skriver:

Sådan kan man også have det selvom man ikke er homonel  så du er vist lovlig undskyldt

tak. er rart at vide jeg ikke er total underlig hehe.. kan også godt få de ture uden at være gravid, men i dag er det bare slemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.