Maja88 skriver:
ja nu kan det godt være jeg bliver angrebet, men jeg er bare total hormonel gravid i dag.
MEN undskyld, men nogen folk herinde og andre steder kan bare p**** mig af...
Er det på grund af deres alder og manglene livserfaring at de skal være så s**** snævertsynende og tror de ved bedre end ALLE andre.. også selvom andre måske fremviser fakta eller arbejder/er uddannet indenfor et felt.
er det bare mine hormoner som gør det er helt slemt eller er der andre som føler det samme som mig.
Jeg nævner ingen navne, for har ikke lyst til at få advarsler grundet mine hormoner.. men kunne finde mange herinde og uden for baby.dk
UNDSKYLD jeg brokker mig, men alternativet er jeg sidder og tuder om lidt og skælder manden ud når han engang kommer fra arbejde.
så havde bare behov for at læsse af. Håber det er ok.
Jeg tror desværre vi alle føler sådan engang imellem, jeg har da også de oplevelser, og sjovt nok er der også ting som pisser mig ekstra meget af for tiden
Feks kan jeg slet ikke klare de der ude og hjemme artikler, med før var det bare såååå skidt nu er dte hele bare rosenrødt historier eller sådan noget 
Har desværre også et stooort problem med rasmus seebach, før synes jeg bare han var belastende og skruede væk fra radioen når han kom, men nu har jeg nærmest et had til ham, ikke personligt, men kan bare slet ikke ha det når han kommer i radioen eller jeg hører noget af hans musik, jeg kan blive så aaarrrggghhh, gik en dag, ud af en forretning fordi han kom i radioen, og vendtede pænt udenfor, til der var sikkert, og rasmus seebach frit igen 
tossede ideer man kan få tilraget sig midt i hormonerne