Jaloux på mor og far!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

>>Carina<<

Er der andre der har oplevet at jeres barn er blevet sur eller ked af det når mor og far krammer???Min søn på 14 mdr er så mordårlig og han er begyndt at blive ked af det hvis min kæreste og jeg krammer. Prøver at tage ham med til et gruppekram men det gider han ikk. Håber der er andre der har oplevet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

aarhusmor

Ja det oplevede vi også med vores søn og på ca. samme tidspunkt. Jeg kan ikke huske hvornår det gik over igen. men det er bare en fase

Anmeld

12. januar 2011

Maja88

det kaldes for ødipus komplekset. prøv at google det.

Anmeld

12. januar 2011

Gittemor09

Carina1984 skriver:

Er der andre der har oplevet at jeres barn er blevet sur eller ked af det når mor og far krammer???Min søn på 14 mdr er så mordårlig og han er begyndt at blive ked af det hvis min kæreste og jeg krammer. Prøver at tage ham med til et gruppekram men det gider han ikk. Håber der er andre der har oplevet det

jeg har ikke prøvet det med min egen datter... men min bonusdatter bliver meget ked af det kan jeg se på hende hvis hendes far giver mig et kram, eller sætter sig ved siden af mig...

det er hårdt for mig... for vil jo ikke holde hende udenfor, og hun vil nemlig heller ikke være med til gruppekram...

men kysse og kramme mig godnat vil hun gerne...

Anmeld

12. januar 2011

MF<3

Min kæreste har også en datter på 2 1/2. Hun begyndte også pludseligt at blive sur, når mig og hendes far krammer, sidder ved siden af hinanden eller holder i hånd. Vi prøver virkeligt også at gruppekramme osv, men det vil hun slet ikke. Hun bliver først ked af det, når man spørger hende hvorfor at vi alle sammen ikke kan sidde sammen. (på en sød måde) Eller så er hun bare sur til hun får sin vilje og jeg flytter mig væk fra dem. Det er rigtigt hårdt og jeg bliver så ked af det. Jeg har jo aldrig holdt hende udenfor, jeg elsker hende jo også rigtigt højt!

Jeg har også tit prøvet at hun har skubbet til min mave og sagt ''væk''. Som om hun ikke vil have at jeg er gravid. Det er heldigvis blevet MEGET bedre. Nu aer hun faktisk min mave og siger, at hun skal holde sin lillesøster i hånden.

Jeg håber også bare at det er en periode med at hun bliver jaloux hvis mig og min kæreste sidder sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.