Fik endelig fanget den bette´s udskejelser i maven på video, og selvom den blev mørk, kan man sagtens se det
wohoo for en fed dag
Samtid har jeg jo så været til jordemoder, og den bette vendte med hovedet nedaf, og er ved at sætte sig ned i bækkenet, så det er bare dejligt. Heldigvis har jeg på trods af lidt steget blodtryk stadig fin urin, så ingen svangerskabsforgiftning, så det er jo bare super, skal dog stadig passe på, og holde øje med symptomer, men må igen godt gå lidt ture og svømme, så det er bare så herligt
Derudover var hun lige ved at røbe kønnet på den lille, da hun scannede for at se, hvordan h*n vendte, men nåede heldigvis ikke at se noget eller få noget at vide, så maven gemmer stadig på en hemmelighed 
Har også fået tid til scanningen, af bækkenet, ved speciellægen, så vi kan se om det kan holde til fødsel, og om der er nogle ting vi skal være obs på, så det er rigtig dejligt, og skal alligevel ikke til ekstra scanning, da mit bmi slet ikke er højt nok, så er jo også kun dejligt jeg ikke er "fed" nok til det 
Så det har da bare været en rigtig dejlig dag 
Anmeld