Ih hvor er det vildt :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Kløver

Fik endelig fanget den bette´s udskejelser i maven på video, og selvom den blev mørk, kan man sagtens se det

wohoo for en fed dag

Samtid har jeg jo så været til jordemoder, og den bette vendte med hovedet nedaf, og er ved at sætte sig ned i bækkenet, så det er bare dejligt. Heldigvis har jeg på trods af lidt steget blodtryk stadig fin urin, så ingen svangerskabsforgiftning, så det er jo bare super, skal dog stadig passe på, og holde øje med symptomer, men må igen godt gå lidt ture og svømme, så det er bare så herligt

Derudover var hun lige ved at røbe kønnet på den lille, da hun scannede for at se, hvordan h*n vendte, men nåede heldigvis ikke at se noget eller få noget at vide, så maven gemmer stadig på en hemmelighed

Har også fået tid til scanningen, af bækkenet, ved speciellægen, så vi kan se om det kan holde til fødsel, og om der er nogle ting vi skal være obs på, så det er rigtig dejligt, og skal alligevel ikke til ekstra scanning, da mit bmi slet ikke er højt nok, så er jo også kun dejligt jeg ikke er "fed" nok til det

Så det har da bare været en rigtig dejlig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

JustMe

Hvor er det fedt at se!  Er det filmet oppefra (altså som du ser det)?

Dejligt med lidt styr på det hele, inden fødslen nærmer sig for alvor

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

JustMe skriver:

Hvor er det fedt at se!  Er det filmet oppefra (altså som du ser det)?

Dejligt med lidt styr på det hele, inden fødslen nærmer sig for alvor

ja det er filmet oppefra, dvs sådan som jeg selv ser det,  og det er tit svært at nå at fange det på video, for inden man finder telefon og får famlet rundt, og filmet, bliver der pause i hopperiet

Anmeld

12. januar 2011

JustMe

Ja, det kan jeg godt forestille mig, haha.

Ih, jeg glæder mig sådan til min mave begynder at rumstere sådan...men sparkene kan stadig ikke engang føles udenpå, så det varer nok lidt endnu  

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

JustMe skriver:

Ja, det kan jeg godt forestille mig, haha.

Ih, jeg glæder mig sådan til min mave begynder at rumstere sådan...men sparkene kan stadig ikke engang føles udenpå, så det varer nok lidt endnu  

Det skal nok komme, jeg troede slet ikke jeg var heldig at kunne se det, da jeg er overvægtig, så synes jo bare dte er fedt jeg alligevel kan, så det kan jo være der ikke går så længe før du kan mærke og måske også se det. Man kan også bedre mærke og se det selv, fordi man samtidig kan mærke indefra hvornår der sparkes

Anmeld

12. januar 2011

JustMe

Maja84 skriver:

Det skal nok komme, jeg troede slet ikke jeg var heldig at kunne se det, da jeg er overvægtig, så synes jo bare dte er fedt jeg alligevel kan, så det kan jo være der ikke går så længe før du kan mærke og måske også se det. Man kan også bedre mærke og se det selv, fordi man samtidig kan mærke indefra hvornår der sparkes

Jeg håber på at kunne give "farmand" et spark udefra i gave på hans fødselsdag om små 2 uger, og så tager vi den derfra. Men det kræver vist at lillepigen og jeg får snakket lidt om det, så hun er lidt samarbejdsvillig, haha

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

JustMe skriver:

Jeg håber på at kunne give "farmand" et spark udefra i gave på hans fødselsdag om små 2 uger, og så tager vi den derfra. Men det kræver vist at lillepigen og jeg får snakket lidt om det, så hun er lidt samarbejdsvillig, haha

hehe ja, ellers kan det jo være du skal have gang i kold vand og lidt sødt

Anmeld

12. januar 2011

JustMe

Maja84 skriver:

hehe ja, ellers kan det jo være du skal have gang i kold vand og lidt sødt

Det søde har allerede givet mig for meget på sidebenene, men lige den dag, kan jeg nok gøre en undtagelse. haha. Jeg må arrangere et glas iskold sodavand spækket med isterninger, mens manden har sine hænder solidt plantet på min mave  

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

JustMe skriver:

Det søde har allerede givet mig for meget på sidebenene, men lige den dag, kan jeg nok gøre en undtagelse. haha. Jeg må arrangere et glas iskold sodavand spækket med isterninger, mens manden har sine hænder solidt plantet på min mave  

hehe ja, kunne da være en god ide at han er klar

Anmeld

12. januar 2011

Mormilla

Åhh det er så dejligt når de bare sparker der ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.