Til jer der fik løsnet hinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Bom

Hej Piger..

Jeg sad lige og læse om en der havde fået løsnet hinder (kan selvfølgelig ikke huske hvem, og kan ikke finde det nu) og hun var kun i uge 38..

Så piger, hvorfor fik i løsnet hinder før tid?? Det kom aldrig på tale da jeg var gravid på trods af svær bækkenløsning..

Knus fra den nysgerrige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

businesstigger

Jeg fik da jeg var 38+3 fordi nit vand var gået og jeg ikke havde veer, så de håbede at det kunne sætte gang i veerne så jeg ikke behøvede at få stik pille eller andet ve fremmende

Anmeld

12. januar 2011

Rockertand

Jeg blev undersøgt 39+3 mhp., om jeg skulle have hindeløsning - min jordemoder tilbød det, fordi barnet var skønnet pænt stort, og hun syntes ikke, at der var nogen idé i, at vi trak pinen længere.

Da jeg blev undersøgt var jeg kun 1 cm åben (meget normalt på det tidspunkt) og havde 1 cm livmoderhals, så vi fravalgte begge, at jeg skulle have hindeløsning, da det sandsynligt blot ville give flere smerter og ikke have nogen effekt. Man skal være meget forsigtig med at få hindeløsning, hvis man ikke er moden til det. Jeg fødte dog indenfor 24 timer alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.