Hej babyfolk.
Jeg har desværre mistet min pung - eller, det tror jeg. Jeg kan sidste 100% huske at jeg havde den ved lægen igår. Men jeg er ret sikker på at jeg fik den med derfra, for jeg skulle i rema derefter (hvor det var min kæreste der skulle betale) og der husker jeg at jeg ville tage min pung med ind alligevel. Og så husker jeg ikke mere. Hvis den lå ved lægen så havde de jo nok ringet? i Rema havde vi en kurv med rundt, og jeg kan huske at jeg på et tidspunkt lagde to store ting ned i (husker ikke hvad) og der havde jeg ikke min pung i hånden - måske den var i kurven? Ved kassen var det så min kæreste der lagde tingene op på båndet, og han kan ikke huske om han så min pung, eller hvordan. Jeg bar nogle af varerne ud til bilen og der havde jeg helt sikkert ikke min pung. Så jeg må altså have glemt den i Rema...
Sagen er så den at jeg har en veninde der arbejder i den bestemte Rema. Hun skulle møde kl 16 i dag og jeg spurgte om hun ville tjekke om de havde fundet den, men jeg har endnu ikke hørt fra hende. Men havde de ikke ringet hvis de havde fundet den?? Jeg sidder og stresser fuldstændig. Der var 300 kr. i den + to kort til banken, hvilke er de vigtigste ting. Nu sidder jeg så og kan ikke finde ud af om jeg skal spærre kortene, eller om jeg skal vente til jeg hører fra hende? ved det ene kort ligger pinkode huskeren men ved den anden er den der ikke.
What to do?
Anmeld