Hund søger nyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.250 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Sujan

Hej tøser

Min søster har passet denne dejlige hund... hun skal til at flytte og kan kun have sine egne to hunde med sig.

Ejeren kan desværre ikke tage hunden igen da hun er syg.

Så hvis i kender en der kunne trænge til en ny ven må i gerne skrive. Ellers bliver han desværre aflivet.

Han er 8 år og hedder Shivas.. han er god som dagen er lang. Han er dog hanhund, og kan nok ikke med andre hanhunde. Han bor nu sammen med to tæver og to katte, så det er ikke noget problem. Han er også god til børn...

Skriv hvis i kender en der kunne være interesseret.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

morethanperfect

Sujan skriver:

Hej tøser

Min søster har passet denne dejlige hund... hun skal til at flytte og kan kun have sine egne to hunde med sig.

Så hvis i kender en der kunne trænge til en ny ven må i gerne skrive. Ellers bliver han desværre aflivet.

Han er 8 år og hedder Shivas.. han er god som dagen er lang. Han er dog hanhund, og kan nok ikke med andre hanhunde. Han bor nu sammen med to tæver og to katte, så det er ikke noget problem. Han er også god til børn...

hvilken race og må jeg ikke se flere billeder ?

Anmeld

12. januar 2011

Sujan

Ja han er en blanding af alt muligt, er ikke lige til at sige hvad... Men han er en stor hund. Er lige det eneste billede jeg har... men kan spørge min søster om flere.

Anmeld

12. januar 2011

Nenus

Hvor ville jeg dog gerne, hvis ikke vi kun boede i en lejlighed på 50km2.

Han ser rigtig sød ud!

Anmeld

12. januar 2011

sofia88

Hvor er det bare en skam han ikke kan med andre hanhunde

Anmeld

12. januar 2011

Sujan

sofia88 skriver:

Hvor er det bare en skam han ikke kan med andre hanhunde

Altså vides ikke med sikkerhed... Men han er jo hanhund og han fare lidt op hvis han møder en anden hanhund når han blier luftet.. Så derfor jeg ikke tror det... Men vides som sagt ikke. Men man skal nok ikke tage chancer...

Anmeld

19. januar 2011

Mette Nexø

Han er en skøn hund, havde jeg plads tog jeg ham gerne, selvom jeg ikke kan tåle hund, så dejlig er han.

Anmeld

19. januar 2011

Kay

ej ham ville jeg gerne eje!!! men tror ikke det er smart at putte ham ind i en lille lejlighed... det ville være synd...

men kan da ikke bære hvis han skal aflives

Anmeld

19. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Sujan skriver:

Hej tøser

Hej søde hvor bor din søster..

Vi er måske int i ham bor i hus osv..

Men skal lige vende den men manden i aften...

Anmeld

19. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Sujan skriver:

Hej tøser

Hvis han er en rolig hund og ikke gøg for meget så ville jeg er gerne have ham...*SS* øvøv du er ikke på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.