Mus84 skriver:
Tak for dit indlæg. Da du blev sygemeldt hvordan fik du det på papir? Og fik du så fuld løn under sygmeldingen?
Jeg har heller ikke lyst til at gå fra nu, men som lægen sagde det bliver kun værre, så jeg skal sørge for at slappe af.
Men jeg tror jeg tager en snak med min arbejdsgiver og siger jeg vil blive ved til jeg føler for at nu er enten eller... Os fordi så er hun obs på hun snart skal finde en afløser. Jeg kan og vil slet ikke holde ud at gå så lang tid hjemme så jeg bliver ved så længe jeg kan og så må jeg gå hjem de dage jeg har meget ondt.. 
Jeg arbejder i en stor boligbutik hvor jeg er i boligtilbehør så det må være lidt det samme som i en legetøjsbutik. Mærkeligt din ikke ville lade dig gå deltidssygemeldt det er da bedre end ingenting.. 
Så må jeg ringe og bede om en erklæring fra min læge når den dag kommer jeg ikke kan mere, jeg skal os til jordmoder d.31 så må jeg se hvad hun siger der..
Hvis din læge har sagt hun gerne vil sygemelde dig , så beder du bare hende om papiret , det gjorder jeg , der var ingen problemer , ejg ringede dog til min arbejdsgiver først og spurgte om de ville have det , da det koster penge at få , og det skulle jeg selv ligge ud for , så ville ik bare få det hvis ikk de skulle bruge det .
Jeg er elev , men jeg fik fuld elevløn hele mit sygdomsforløb . Jeg ved ikk helt hvordan det er når man er fastansat , men ring og snak med kommunen eller spøger din arbejdsgiver om det .
Jeg kunne ik gå ned i tid da jeg er elev , og der er nogen andre regler der med de penge de får refunderet af kommunen , kender dem ik lige men blev rådet til at blive fuldtidssgemeldt .
Men ja snak helt sikkert med din arbejdsgiver om bare at gå ned i tid, for vil gerne skrive under på at man røv hammer keder sig i de måneder man går hjemme . Og de kan blive meget meget lange .
Ja prøv at ring og snak med din læge om det .