opdaterng ang. gylper af mælkeprodukter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

B&J

Vi kom til lægen han lytter på ham og ser på ham høre hans mave osv. og siger at det ligger sig i han stadig er lidt forkølet efter hans sidste tur med meget forkølelse osv og han stadig hoster også ryger det nemt op...

og han sagde han er jo ikke slatten så alvorlig syg er han ikke

han er jo glad og tilfreds jamen så det eneste han fejler er jo bare han er dejlig åhh elsker min læge han er sådan en fantastisk læge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

AnneBJ

Vi kom til lægen han lytter på ham og ser på ham høre hans mave osv. og siger at det ligger sig i han stadig er lidt forkølet efter hans sidste tur med meget forkølelse osv og han stadig hoster også ryger det nemt op...

han er jo glad og tilfreds jamen så det eneste han fejler er jo bare han er dejlig åhh elsker min læge han er sådan en fantastisk læge

Det lyder som et rart lægebesøg. Altid rart at føle lægen "tager sig tid".

Håber snart din lille gut er helt på toppen igen!

Anmeld

13. januar 2011

B&J

AnneBJ skriver:

Det lyder som et rart lægebesøg. Altid rart at føle lægen "tager sig tid".

Håber snart din lille gut er helt på toppen igen!

mange tak hvor er du sød....

ja er så super glad for min læge han er bare guld vær altid tid og er alt super glad

Anmeld

13. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

Dejlig med sådan en læge...

Og rart at det 'blot' var efter veer efter sygdom at han hoster mad op. Så er der lys forude...

Han er jo en herlig dreng...

Anmeld

13. januar 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

Dejlig med sådan en læge...

Og rart at det 'blot' var efter veer efter sygdom at han hoster mad op. Så er der lys forude...

Han er jo en herlig dreng...

Jaaa der er lys forude super dejligt... ville blive ked af det hvis det var mælkeallergi..

og mange tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.