baby matas pakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Anonym trådstarter

får man den med posten eller , har søgt på deres hjemmeside men kan ikke finde svar ?
Har tilmeldt mig !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

får man den med posten eller , har søgt på deres hjemmeside men kan ikke finde svar ?
Har tilmeldt mig !

Når du har tilmeldt dig, så får du en email, og den skal du printe ud, og aflevere den i din matas forretning

Anmeld

12. januar 2011

sofia88

Anonym skriver:

Har tilmeldt mig !

så sgu du gerne ha modtaget en email som du skal printe ud, på den seddel står der et nr som de skal bruge i matas butikken

du går bare ned og aflevere den seddel og så får du tasken

Anmeld

12. januar 2011

Sille10

Jeg er medlem af Club Matas, så jeg gik bare ned og viste mit kort, så fik jeg en pose udleveret! :-)

Anmeld

12. januar 2011

Trine89

jeg gik altså bare ned i butikken og sagde jeg havde tilmeldt babyklubben gennem mit Matasclub og at jeg have læst jeg kunne få en baby pakke så.. og så gik damen ud bag ved for at se om de havde flere, og det havde de og så fik jeg en med mig hjem.. 

Jeg skulle ikke printe noget ud.. (det var kun til Babypakken jeg skulle hente i Babysam..)

Anmeld

12. januar 2011

Anonym trådstarter

jeg har kun fået en mail om hvor der står jeg kan hente mit matas kort ikke noget omkring den baby pakke som var grund til tilmelding af den matas club

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.