Til ALLE i slankeklubben!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Louisiana

Så er det blevet onsdag, og det er tid til, at skrive vægt igen

HUSK at skrive jer på... Der er 60 medlemmer i klubben, så der er virkelig mange der glemmer, at skrive sin vægt/mål. Det er ikke rigtig fair overfor de, som skriver deres...

Jeg bliver nødt til, at slette dem fra klubben, som slet intet foretager sig i klubben, for der er nogen stykker, som synes det er ubehageligt, at skrive så meget om sig selv, og andre sidder og kigger med, men ikke skriver om sig selv... Så, dem der ikke har skrevet noget inden weekenden, bliver jeg nødt til, at slette fra klubben  Det er ubehageligt for mig, at skulle slette folk, men det andet er, for mange, lige så ubehageligt...

Husk også at det er helt fint bare at skrive den vægt man gerne vil ende med, eller sin bmi, eller hvad man nu vil. Man er ikke tvunget til, at skrive alle sine mål og sin vægt, hvis man ikke bryder sig om det.

Kom nu, piger, lad os få ordenlig gang i den slankeklub  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

<3

Skal man meldes ind i slankeklubben eller hur?

Anmeld

12. januar 2011

Louisiana

Kirle skriver:

Skal man meldes ind i slankeklubben eller hur?

Altså, hvis du vil slanke dig, og være med i klubben, så skal du melde dig ind, ja  Har fundet ud af, at man skal være plusmedlem, for at kunne skrive i debatterne, så hvis du ikke er plusmedlem, så er klubben ikke til megen nytte

Anmeld

12. januar 2011

<3

Louisiana28 skriver:

Altså, hvis du vil slanke dig, og være med i klubben, så skal du melde dig ind, ja  Har fundet ud af, at man skal være plusmedlem, for at kunne skrive i debatterne, så hvis du ikke er plusmedlem, så er klubben ikke til megen nytte

Snyd

Anmeld

12. januar 2011

Louisiana

Kirle skriver:

Snyd

Det er ikke mig der har besluttet det, men vil tro, at det er for, at der skal være nogle fordele ved, at være plusmedlem

Anmeld

12. januar 2011

<3

Jaja det er også fint men stadig snyd at lægge den ud til "pøblen" så

Anmeld

12. januar 2011

<3

Anmeld

12. januar 2011

SSL

Louisiana28 skriver:

Så er det blevet onsdag, og det er tid til, at skrive vægt igen

HUSK at skrive jer på... Der er 60 medlemmer i klubben, så der er virkelig mange der glemmer, at skrive sin vægt/mål. Det er ikke rigtig fair overfor de, som skriver deres...

Jeg bliver nødt til, at slette dem fra klubben, som slet intet foretager sig i klubben, for der er nogen stykker, som synes det er ubehageligt, at skrive så meget om sig selv, og andre sidder og kigger med, men ikke skriver om sig selv... Så, dem der ikke har skrevet noget inden weekenden, bliver jeg nødt til, at slette fra klubben  Det er ubehageligt for mig, at skulle slette folk, men det andet er, for mange, lige så ubehageligt...

Husk også at det er helt fint bare at skrive den vægt man gerne vil ende med, eller sin bmi, eller hvad man nu vil. Man er ikke tvunget til, at skrive alle sine mål og sin vægt, hvis man ikke bryder sig om det.

Kom nu, piger, lad os få ordenlig gang i den slankeklub  

Heeej søøøde

Jeg havde faktisk skrevet inde i "før rund, nu sund" debatten, fordi jeg godt kunne tænke mig at være med.. Jeg var på vægten forleden, og besluttede at der lige skulle et par kg. af.. Men det er selvf. ikke overvægt, eller mange kg., men synes dét med onsdagsvejningen, er en super idé, må jeg være meeed, selvom det KUN drejer sig om 3-6kg, alt efter synet i spejlet?

Kæmpe knus til dig,

Anmeld

12. januar 2011

Leonora

Hey :-)Jeg har nu taget en beslutning om at få smidt de ca 8 kg der er kommet på efter graviditet....så jeg vil gerne melde mig under fanen :-)Hvor og hvordan gør jeg...? Jeg er plus medlem...Knus Louise som meget gerne vil i gang og trænger til en hjælpende og støttende hånd

Anmeld

12. januar 2011

Louisiana

Kirle skriver:

Ja, men det er den eneste måde jeg kan få fat i alle på. Ellers skal jeg skrive til hver enkelt i klubben, og det er lidt uoverskueligt for mig  Sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.