Prøve noget nyt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

ChatH

Jeg har idag sendt en ansøgning afsted. dem der får nyhedsbrev fra MILKcopenhagen har sikkert læst at de søger fritidskonsulenter. 

Har flere gange tænkt på det men har skubbet det fra mig igen, imorges da jeg læste det tænkte jeg at hvis jeg har et lille bitte shoppe problem så kan jeg vel ligeså godt bruge det til noget

Nu er ansøgningen sendt afsted og jeg VENTER og VENTER på at høre noget fra dem. har bare ingen tålmodighed!!!

så kryds lige for mig ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Skouboe

Jeg krydser

Anmeld

12. januar 2011

ChatH

Skouboe skriver:

Jeg krydser

Tak søde.. skal vi finde en dag i næste uge? så er vi færdige med det her øre ræs

Anmeld

12. januar 2011

Ni-ko-li-ne

12. januar 2011

Skouboe

Chatarina skriver:

Tak søde.. skal vi finde en dag i næste uge? så er vi færdige med det her øre ræs

torsdag?

Anmeld

12. januar 2011

ChatH

Skouboe skriver:

torsdag?

perfekt jeg kommer

Anmeld

12. januar 2011

Skouboe

Chatarina skriver:

perfekt jeg kommer

Super Så ses vi..

du må gerne prøve at huske jakken og fleecen - Freja's jakke er ved at være lidt lille...

Anmeld

12. januar 2011

JustAnotherName

Anmeld

12. januar 2011

MORJESPERSEN

Chatarina skriver:

Jeg har idag sendt en ansøgning afsted. dem der får nyhedsbrev fra MILKcopenhagen har sikkert læst at de søger fritidskonsulenter. 

Har flere gange tænkt på det men har skubbet det fra mig igen, imorges da jeg læste det tænkte jeg at hvis jeg har et lille bitte shoppe problem så kan jeg vel ligeså godt bruge det til noget

Nu er ansøgningen sendt afsted og jeg VENTER og VENTER på at høre noget fra dem. har bare ingen tålmodighed!!!

så kryds lige for mig ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.