Nyt Baby.dk møde på Fyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.656 visninger
43 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Trine89

Sidst vi havde fundet ud af noget med et baby.dk møde gik det lidt i vasken. da vi endte med at have sne storm over den lille ø, og af mange andre grunde var der også mange der faldt fra i dagene op til mødet.. 

Så NU syntes jeg vi skal prøve igen og se om vi kan stable et møde på benene.. men inden vi begynder på Dato ræset og sted, ville jeg da lige hører om vi er lige så mange denne gang også som kunne være interesseret i at mødes.. 

Man kan jo skrive sig på listen om man er klar på et møde (der er jo selvfølgelig mulighed for at springe fra hvis det bliver en dato ikke passer men jeg vil som sagt bare lige vide hvor mange der kunne være interesseret.. )

Trine - uge 8+5

Vil gerne være med: 

Trine89 - med lilletrut i maven.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Trine89

op op.. 

der må da være nogen som vil være med.. 

Anmeld

12. januar 2011

Fines mor

Trine89 skriver:

op op.. 

der må da være nogen som vil være med.. 

Hvis der kommer nogle med børn på min alder, så vil jeg gerne. Jeg orker desværre ikke en hel håndfuld babyer, eller ammesnak *G*

Anmeld

12. januar 2011

Trine89

Fines mor skriver:

Hvis der kommer nogle med børn på min alder, så vil jeg gerne. Jeg orker desværre ikke en hel håndfuld babyer, eller ammesnak *G*

Hehe det er også forståeligt nok hehe.. 

Anmeld

12. januar 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Trine89 skriver:

Sidst vi havde fundet ud af noget med et baby.dk møde gik det lidt i vasken. da vi endte med at have sne storm over den lille ø, og af mange andre grunde var der også mange der faldt fra i dagene op til mødet.. 

Så NU syntes jeg vi skal prøve igen og se om vi kan stable et møde på benene.. men inden vi begynder på Dato ræset og sted, ville jeg da lige hører om vi er lige så mange denne gang også som kunne være interesseret i at mødes.. 

Man kan jo skrive sig på listen om man er klar på et møde (der er jo selvfølgelig mulighed for at springe fra hvis det bliver en dato ikke passer men jeg vil som sagt bare lige vide hvor mange der kunne være interesseret.. )

Trine - uge 8+5

Vil gerne være med: 

Jeg vil gerne deltage med bebs i maven og bonusdatter Jas 5 år 

Anmeld

12. januar 2011

Trine89

sommerbarn<3 skriver:

Jeg vil gerne deltage med bebs i maven og bonusdatter Jas 5 år 

Hvor lyder det bare godt  

Skriver dig lige på listen så.. 

Vil gerne være med: 

sommerbarn<3 - med bebs i maven og bonusdatter Jas 5 år

Anmeld

12. januar 2011

Mor Til Julie<3

Kan man ikke evt får afvide hvor det måske blir`holdt hen af her på fyn ? ? ?

Anmeld

12. januar 2011

Trine89

Mor Til Julie<3 skriver:

Kan man ikke evt får afvide hvor det måske blir`holdt hen af her på fyn ? ? ?

Det afhænger rigtig meget af hvormange vi bliver og hvornår det ender med at blive.. 

Men bliver det i slut marts vil jeg gerne ligge lejlighed til (der er vi nemlig kommer over i den nye og har MEGET mere plads..) 

Kan også godt ligge til her hvor vi bor nu.. men så er der bare ikke plads til så mange igen.. Så en mulighed er i Nyborg.. 

Anmeld

12. januar 2011

Mor Til Julie<3

Trine89 skriver:

Det afhænger rigtig meget af hvormange vi bliver og hvornår det ender med at blive.. 

Men bliver det i slut marts vil jeg gerne ligge lejlighed til (der er vi nemlig kommer over i den nye og har MEGET mere plads..) 

Kan også godt ligge til her hvor vi bor nu.. men så er der bare ikke plads til så mange igen.. Så en mulighed er i Nyborg.. 

Når, Okaiiii ...
Det er bare helt iorden så ...
jeg springer desværre fra ...
Kunne ellers godt tænke mig og være med og tror det kunne være skide hyggeligt og lære andre unge og kende ...
Men det er lidt for langt væk syntes jeg ...

Anmeld

12. januar 2011

Trine89

Mor Til Julie<3 skriver:

Når, Okaiiii ...
Det er bare helt iorden så ...
jeg springer desværre fra ...
Kunne ellers godt tænke mig og være med og tror det kunne være skide hyggeligt og lære andre unge og kende ...
Men det er lidt for langt væk syntes jeg ...

Det er helt i orden.. 

Men du er mere end velkommen hvis du skulle ombestemme dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.