30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:
....Hans far skal have en baby!
Jeg er da glad på hans vegne, men alligevel synes jeg det er lidt underligt, eftersom at min søns far jo fravalgte ham, og han har aldrig set ham, eller haft noget med ham at gøre.
Den eneste form for kontakt jeg har haft med min søns far har været igennem statsamtet, da vi var igang med en faderskabssag. En sag som faderen selv bad om.
Og nu, hvor min søn er knap 2 år, så skal faderen sørme have en baby til, med sin nye kæreste.
Rygterne siger at de er lykkelige og glæder sig meget, og det er da dejligt.
Jeg tænker så bare... Hvad med min søn??! Fortjener han ikke også at have sin far, lige så meget som det nye barn gør??!
Nå, tror bare jeg synes det er lidt mærkeligt at min søn sådan skal være storebror, til et barn vi ikke kommer til at kende.
Tænk hvis de nu ligner hinanden helt vildt.
Hvordan ville I have det i sådan en situation? Og hvordan synes I jeg skal reagere?
Skal jeg fortælle min søn om hans nye lillebror/søster, når han bliver gammel nok til at forstå det, eller hvordan?!
Tak fordi du læste med 
Knus.
P.s - Er ano da graviditeten vidst ikke er officiel endnu, og jeg ved ikke om nogen herinde kender min søns far 
Kan jeg godt forstå at du har det lidt underligt med.
Mærkeligt han kan glæde sig så meget til den lille ny, og samtidig ignorere at han har en lille søn i forvejen.
Synes måske godt du kan fortælle ham det når han bliver ældre og spørger efter sin far. Bare gør det på en positiv måde så han ikke som sådan føler sig fravalgt. Skal jo ikke påvirke ham mere end højst nødvendigt at han har en dum far.
Men hvem ved, måske hans far for lyst til at lære ham at kende når hans faderfølelser vokser med den lille ny. Kunne da være dejligt for din søn.
Vi begyndte først at have min bonusdatter da hun var knap 2 år, hun ved ikke vi ikke havde hende fra starten, er der ingen grund til hun skal vide endnu. Måske slet ikke i det hele taget. De stakkels børn er underlagt vores fejl rigeligt i forvejen.
Anmeld