Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her sidder jeg med en tre-dages hjemmeopgave, der skal afleveres i morgen.... Og hvor er motivationen bare laaangt væk! Altså jeg ved jeg nok skal få den lavet og afleveret osv., men nøøøj altså, synes den trække tænder ud. Det hjælper så heller ikke at man har en lillemand i maven, der sparker og møffer godt rundt - det er jo trods alt lidt mere spændende end at skrive om kerneledelse og organisationsteori Og ikke nok med det, så er han efterhånden ved at fylde så meget, at det er anstrengende at sidde længe ved computeren, fordi det hele bliver presset sammen og man har svært ved at få ordentlig luft... Tja jeg gruer lidt for når jeg skal i gang med bachelorprojektet.
Nå men ville egentlig ikke så meget andet end lige lufte lidt ud... Det vil sige lave endnu en overspringshandling
God dag til jer allesammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dorthe1986 skriver: Her sidder jeg med en tre-dages hjemmeopgave, der skal afleveres i morgen.... Og hvor er motivationen bare laaangt væk! Altså jeg ved jeg nok skal få den lavet og afleveret osv., men nøøøj altså, synes den trække tænder ud. Det hjælper så heller ikke at man har en lillemand i maven, der sparker og møffer godt rundt - det er jo trods alt lidt mere spændende end at skrive om kerneledelse og organisationsteori Og ikke nok med det, så er han efterhånden ved at fylde så meget, at det er anstrengende at sidde længe ved computeren, fordi det hele bliver presset sammen og man har svært ved at få ordentlig luft... Tja jeg gruer lidt for når jeg skal i gang med bachelorprojektet. Nå men ville egentlig ikke så meget andet end lige lufte lidt ud... Det vil sige lave endnu en overspringshandling God dag til jer allesammen
Held og lykke med det søde...og god vind i sejlene KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Held og lykke med det søde...og god vind i sejlene KærligstSussie
Tusind tak Sussie
Nu kan jeg så ikke lige relatere til det med purken i maven, men her fra den 9. til den 22. december sad jeg også med en skriftlig eksamen - og hvor var det hårdt at finde motivationen! Men den kom. Og det gik godt
Krydser da lige fingre
Dinna88 skriver: Nu kan jeg så ikke lige relatere til det med purken i maven, men her fra den 9. til den 22. december sad jeg også med en skriftlig eksamen - og hvor var det hårdt at finde motivationen! Men den kom. Og det gik godt Krydser da lige fingre
Dejligt at det gik godt
Tak skal du have
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128