Bryndis skriver:
Er der nogen der kan komme med en idé om hvad jeg skal lave til aftensmad i aften? Det skal være noget lækkert og sundt med fiskefilet. 
Åh nu er jeg godt nok lidt sen på den men hvis det er fersk fiskefilet så snit 3 peberfrugt groft i strimler og snit store løg i grove strimler.
Forvarm ovnen på 200 grader
Læg grøntsagerne på en forvarmet pande med lidt olie på lad det stege lidt men der skal stadig være lidt bid i peberfrugten, krydr med salt og peber.
Når det er gjort lægger du bare grøntsagsblandningen i bund af et stort ovnfastfad, også lægger du fiskefilletterne ovenpå grøntsagerne.
Bagefter tager du en dåse hakket tomat og en dåse tomatpure og varmer op med noget olie, når det bobler skal du putte en grøntsagsterning i og lade den opløse mens du rører rundt, når den er ved at være godt opløst hælder du en ½ liter fløde i krydr med lidt salt og peber lad det koge op og evt. lide smag på om det mangler lidt mere salt/peber.
Når du har lavet tomat/fløde sovsen som du øsnker hældes den bare over fiskene og det skal ind i ovnen i 30 min.
Spises med flutes og frisk pasta eller ris 
Knus
Anmeld