skal til læge idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

MarieLouise

chelleb skriver:

skal jeg nok håber det er gode nyheder jeg kommer hjem med

Vi venter spændte.. og  for at der er en lille guldklump til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Fru Nielsen

Venter spændt, hvordan mon det er gået.....

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Venter spændt, hvordan det er gået ved lægen

Anmeld

12. januar 2011

ønskerbaby

jeg har været inde ved en dum læge idag fik taget en test og vi havde en aftale at hvis den negativ skulle hun tag blod prøver

nå jamen hun glemmer alt om testen og da hun kigger mener hun den ser meget lidt positiv ud så hun siger at måske er jeg gravid og ved at tabe det og ellers ses vi i næste uge til en ny test

så jeg gik ked af det hjem fordi jeg ved ikke om min mens er forsinket om jeg er ved at tabe et barn eller om jeg er gravid

Anmeld

12. januar 2011

Trine89

chelleb skriver:

jeg har været inde ved en dum læge idag fik taget en test og vi havde en aftale at hvis den negativ skulle hun tag blod prøver

nå jamen hun glemmer alt om testen og da hun kigger mener hun den ser meget lidt positiv ud så hun siger at måske er jeg gravid og ved at tabe det og ellers ses vi i næste uge til en ny test

så jeg gik ked af det hjem fordi jeg ved ikke om min mens er forsinket om jeg er ved at tabe et barn eller om jeg er gravid

ååårh for pokker da... hvor er det bare ikke fair.. 

for at du er gravid og den bliver der.. 

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

chelleb skriver:

Øv hvor trels, kan helt klart anbefale at du køber en digital graviditetstest, de er meget nemmere at aflæse, da den enten skriver gravid eller negativ, og selvom en test skulle være svag positiv er det ikke sikkert du er ved at tabe det. Krydser for det bedste, og håber du snart får gode nyheder

Anmeld

12. januar 2011

Fru Nielsen

Øv, sikke et fjols af en læge....

Kan også anbefale at du tager en digital graviditets test. Det er enden eller med dem, også er du ikke længere i tvivl.....

Ved ik hvor tæt på en bilka du bor, men de har dem og har åbent endnu....

Jeg testede positiv på sådan en samme dag som min mens sku være kommet, en aften lige inden aftensmaden.... (Ik meget jeg fik og spise den aften)

Anmeld

12. januar 2011

ønskerbaby

Trine89 skriver:

ååårh for pokker da... hvor er det bare ikke fair.. 

for at du er gravid og den bliver der.. 

mange tak fordi du stadig  ved ikke hvad jeg skulle gøre uden den her side

Anmeld

12. januar 2011

ønskerbaby

Maja84 skriver:

Øv hvor trels, kan helt klart anbefale at du køber en digital graviditetstest, de er meget nemmere at aflæse, da den enten skriver gravid eller negativ, og selvom en test skulle være svag positiv er det ikke sikkert du er ved at tabe det. Krydser for det bedste, og håber du snart får gode nyheder

mange tak den køber jeg i morgen håber jeg er gravid og den bliver der og det bare er fordi jeg skal være længer henne før jeg kan teste positiv

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

chelleb skriver:

mange tak den køber jeg i morgen håber jeg er gravid og den bliver der og det bare er fordi jeg skal være længer henne før jeg kan teste positiv

Håber det bedste, og dem med streger kan være svære, derfor jeg synes så godt om digital, for der er man ikke i tvivl, hvad den mener, selvom den jo godt kan sige negativ, hvis man ikke har højt nok hcg endnu

krydser for positiv test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.