nogen omkring Kolding eller Esbjerg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.239 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Mikkel's mor <3

der laver dåbskager på bestilling ?

jeg bor i Brørup, og skal holde barnedåb for min lille søn engang i marts, men mangler en der vil lave en rigtig smuk kage.. der er diabetikere blandt gæsterne så der skal laves en uden sukker, og så også en eller to alm. kager..

så hvis det er dig jeg lige står og mangler, så smid da lige et billede ind og hvor lang varsel skal  i have ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Mikkel's mor <3

13. januar 2011

Mikkel's mor <3

Slet ingen her i nærheden ?

Anmeld

14. januar 2011

Dot D

Du bor lige lidt for langt fra Gassum, håber du finder én, der kan hjælpe dig

Anmeld

14. januar 2011

Mikkel's mor <3

Dot D skriver:

Du bor lige lidt for langt fra Gassum, håber du finder én, der kan hjælpe dig

ja ellers må jeg selv igang med at øve mig

Anmeld

14. januar 2011

Dot D

Jennifer skriver:

ja ellers må jeg selv igang med at øve mig

Det lyder som en rigtig god idé, du må jo spørge, hvis der er noget du skal vide

Anmeld

17. januar 2011

Mikkel's mor <3

Dot D skriver:

Det lyder som en rigtig god idé, du må jo spørge, hvis der er noget du skal vide

hey nu har jeg så prøvet at lave min første kage med mmf. som blev spist meget hurtig..
så mit spørgsmål er om man kan lave en der er mere velegnet til diabetikere ? og hvad kan man bruge istedet ?

Anmeld

17. januar 2011

Dot D

Jennifer skriver:

hey nu har jeg så prøvet at lave min første kage med mmf. som blev spist meget hurtig..
så mit spørgsmål er om man kan lave en der er mere velegnet til diabetikere ? og hvad kan man bruge istedet ?

Jeg har selv fundet sukkerfattige opskrifter på " Alletiders kogebog" netside og på diabetikersiden, men er godt nok i tvivl om der findes en passende erstatning for mmf/fondant. Men det kan jo altid pilles af, hvis du nu finder den perfekte opskrift

Anmeld

17. januar 2011

Kløver

Jennifer skriver:

der laver dåbskager på bestilling ?

jeg bor i Brørup, og skal holde barnedåb for min lille søn engang i marts, men mangler en der vil lave en rigtig smuk kage.. der er diabetikere blandt gæsterne så der skal laves en uden sukker, og så også en eller to alm. kager..

så hvis det er dig jeg lige står og mangler, så smid da lige et billede ind og hvor lang varsel skal  i have ?

Ville gerne ha hjulpet, men har termin i starten af marts, så det går jo ikke rigtigt, men håber du finder nogle til at lave nogle flotte dåbskager til dig

Anmeld

17. januar 2011

Mikkel's mor <3

Dot D skriver:

Jeg har selv fundet sukkerfattige opskrifter på " Alletiders kogebog" netside og på diabetikersiden, men er godt nok i tvivl om der findes en passende erstatning for mmf/fondant. Men det kan jo altid pilles af, hvis du nu finder den perfekte opskrift

Lækkert du er så hurtig på taskerne

taak det vil jeg i hvert fald prøve..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.