Nogle der er mørkhåret som har fået det lyst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

2babygirls

Maja84 skriver:

tjoh begge mine forældre er mørkhårede, men jeg er selv lys håret eller vil sige, det er blevet mørkere med årene.

men når barnets udseende "laves" er det ikke kun mor og fars gener som spiller ind, det er faktisk gener hele 100 generationer tilbage som kan påvirke, det er lidt vildt synes jeg

Ja det er faktisk ret fedt.. Gik i skole med en som var rødhåret og møgbleg med fregner, men hans røde hår var afro krøller

Han tip tip noget var inder !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Kløver

Tina&Martin skriver:

Ja det er faktisk ret fedt.. Gik i skole med en som var rødhåret og møgbleg med fregner, men hans røde hår var afro krøller

Han tip tip noget var inder !!!

hehe cool

Har set udsendelser om et sæt nybagteforældre, som begge var negere, fik et hvidt barn, og omvendt. de blev begge dna testet, og det hvide par med det mørke barn, var begge forældre til barnet, og man fik aldrig svaret fra negerne, da faderen ikke ønskede at læse resultatet, men valgte at tro på sin kone, da hun sagde hun ikke havde været ham utro

naturen kan vist være en smule lunefuld engang imellem

Anmeld

12. januar 2011

ønskebørn74

Kloks Kone skriver:

Jeg har altid haft mørkt hår, men ville så have det platin-blond sidste år...Det ver en lang og meget dyr omgang.. Da det endelig lykkedes mig at få det helt hvid, var det for svært at holde (bunden)....Og så blev det mørkt igen..

Overvejer du at få lyst hår?

Hej søde, synes du er mest lækker med det mørke hår... Manden sider og savler...

Lene

Anmeld

12. januar 2011

2babygirls

Maja84 skriver:

hehe cool

Har set udsendelser om et sæt nybagteforældre, som begge var negere, fik et hvidt barn, og omvendt. de blev begge dna testet, og det hvide par med det mørke barn, var begge forældre til barnet, og man fik aldrig svaret fra negerne, da faderen ikke ønskede at læse resultatet, men valgte at tro på sin kone, da hun sagde hun ikke havde været ham utro

naturen kan vist være en smule lunefuld engang imellem

JA ! jeg så oså en udsendelse om en neger mor og hvid far, og deres drenge blev negere, og pigerne var hvide... rimelige sjovt, og de kom sådan sort - hvid - sort - hvid

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Tina&Martin skriver:

JA ! jeg så oså en udsendelse om en neger mor og hvid far, og deres drenge blev negere, og pigerne var hvide... rimelige sjovt, og de kom sådan sort - hvid - sort - hvid

ja det er lidt sjovt, at det fordelte sig sådan, også at der ikke var 1 af dem som blev blandet, tror det hedder mulat ( hedder vist kun mulat hvis det er en hvid og en neger/afrikaner)

Anmeld

12. januar 2011

2babygirls

Maja84 skriver:

ja det er lidt sjovt, at det fordelte sig sådan, også at der ikke var 1 af dem som blev blandet, tror det hedder mulat ( hedder vist kun mulat hvis det er en hvid og en neger/afrikaner)

ja, vildt sejt egentligt... ja, det hedder vist mulat

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Tina&Martin skriver:

ja, vildt sejt egentligt... ja, det hedder vist mulat

ja også sjov fordeling mellem pigerne og drengene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.