Kan det virkelig passe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

MosterA

at mine bryster allerede er vokset - og en del syntes jeg faktisk? 

Jeg er i forvejen ret barmfager og har svært ved at få BH´er der passer så jeg er ret træt af at mine bryster allerede er ved at vokse ud af de BH´er jeg lige har købt før jul. 

Skal lige siges jeg er kun ca 6 uger henne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Tillykke med graviditeten....

Jeg er 9 uger henne og mine bryster er også allerede vokset! Jeg bruger normalt 85G. Så syntes også det er smadder træls at jeg allerede nu er nød til nye bh´er. Også fordi i de str er de jo ik ligefrem billige....

Jeg gør dog det jeg bruger de amme bh´er jeg har fra da Mathias var lille....

Men ja, det er elt normalt, og de skal nok stoppe med at vokse....

Kram

Anmeld

12. januar 2011

AnneBJ

Da jeg var ca. 4 uger henne var mine bryster vokset en skålstr... det var med til at bekræfte mistanken...

Tillykke med graviditeten!

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Jeg er 9 uger henne og mine bryster er også allerede vokset! Jeg bruger normalt 85G. Så syntes også det er smadder træls at jeg allerede nu er nød til nye bh´er. Også fordi i de str er de jo ik ligefrem billige....

Kram

Hehe..jeg har altid syntes mine voksede til størrelse Dolly Parton i starten selvom de normalt er megasmå.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. januar 2011

MosterA

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Kram

JA nu ville det så have været rart at have været andengangs fødende  Må jo ud og se om jeg ikke kan finde nye BH´er på udsalg 

Anmeld

12. januar 2011

MosterA

AnneBJ skriver:

Da jeg var ca. 4 uger henne var mine bryster vokset en skålstr... det var med til at bekræfte mistanken...

Tillykke med graviditeten!

Syntes det værste er, at det ser jo ud som om jeg ikke kan finde ud af at købe en BH der passer, for jeg har ikke haft tid til at få købt nogle større endnu 

Anmeld

12. januar 2011

Fru Nielsen

Havde du været lidt længere henne havde jeg rådet dig til at give gode penge for et par gode amme bh´er i stedet for....

Men i Bilka kan man nogen gange få nogen rimelige gode til billige penge....

Anmeld

12. januar 2011

MosterA

SussieThyssen skriver:

Hehe..jeg har altid syntes mine voksede til størrelse Dolly Parton i starten selvom de normalt er megasmå.

Kærligst
Sussie

Så prøve at forestille dig hvordan det er når du i forvejen er som Dolly Parton 

Til gengæld ser det ikke ud som om kæresten har noget i mod det - han render bare rundt og siger "Store patter" hele tiden 

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

MosterA skriver:

Så prøve at forestille dig hvordan det er når du i forvejen er som Dolly Parton 

Til gengæld ser det ikke ud som om kæresten har noget i mod det - han render bare rundt og siger "Store patter" hele tiden 

Eii..hvor er det bare typisk mænd..altså.
De fleste bliver ved med at være brystbørn hele livet
Hehe!

Anmeld

12. januar 2011

Pige2009

MosterA skriver:

at mine bryster allerede er vokset - og en del syntes jeg faktisk? 

Jeg er i forvejen ret barmfager og har svært ved at få BH´er der passer så jeg er ret træt af at mine bryster allerede er ved at vokse ud af de BH´er jeg lige har købt før jul. 

Skal lige siges jeg er kun ca 6 uger henne. 

Ja, det er ikke usædvanligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.