Jeg er netop gået ind i uge 32 - og har været sygemeldt siden midten af november. Jeg havde indtil min sygemelding rigtig mange smerter, som heldigvis fortog sig, da jeg kom hjem og fik slappet af. Men nu synes smerterne i den grad at være kommet på retur. 
Jeg har stort set gennem hele min graviditet gået til akupunktur, som helt sikkert tager toppen af smerterne for mig, og fik i fredags anbefalet nogle helsedråber af min jordemoder, som hun havde fået anbefalet af nogle andre med samme problem. Dem købte jeg i starten af ugen, og er gået i gang med dem.
Mit store problem ud over smerterne er at jeg går herhjemme og føler mig enormt utilstrækkelig! Min søn på 2½ år synes jeg i den grad jeg svigter, for mit overskud er næsten lig med nul. Og det samme føler jeg med min mand, som i den grad står med ALT. Plus at stort set alt det huslige herhjemme, skal han hjem og ordne efter en lang arbejdsdag, fordi det magter jeg simpelthen ikke.
Jeg græder dagligt nu, og er bare så ked af at det hele skal være så dumt, og synes bare der er RIGTIG lang vej til mål! Hver dag er en kamp! Tager mig selv i at tænke at jeg ville ønske jeg ikke var gravid, men sådan har jeg det jo ikke inderst inde, og så bliver jeg ked af det igen! 
Er der nogle af jer, som går med samme tanker?
Anmeld