nogen har sluppet oxytocin og små endorfiner løs i mit hoved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

millesofie

hjælp stop dem

Jeg har været forelsket to gange i mit liv så kender jo følelsen mit problem er bare at denne her fyr har jeg aldrig mødt

Jeg har skrevet med ham på en ny dating side som jeg har fundet ( http://www.uglydating.dk) jeg var bare der inde for at kigge for jeg har nemlig slet ikke tid til kærsteri lige nu, men jeg var nysgerrig...

og så lige pludselig var han der, han er hverken Mr. lækker eller noget men han er lige min type. han er øko med stort Ø og han drømmer om at blive selvforsynende en dag ja der er selvf meget mere i det.

men for at gøre en kort historie lang så har vi skrevet sammen nu i noget tid og lige meget hvad vi kommer ind på af emner så er vi enige og har de samme forventninger og drømme (og det et tit ham der skriver og mig der må give ham ret, så han er ikke fake)jeg har aldrig prøvet at finde/snakke med en som delte mine holdninger, drømme, meninger, livssyn osv osv osv.. det er virkelig vildt.

men fjolset bor selvf i nordjylland og jeg på vestsjælland 

og så er der selvf også ting vi er uenige om som feks rygning og flere børn (han mener ikke han er voksen nok endnu han er 30) men det er ikke noget jeg fare i flint over, ryge må han gøre udenfor og børn de kommer hvis de kommer og hvis ikke så har jeg min skønne datter, så jeg har jo prøvet at blive mor.

iih han er bare så dejlig (lorte endorfiner)

han forstyrre min tankegang, men skal jeg tage hen og besøge ham? det bliver nød til at være to dage når han bor så langt væk... og så skal jeg have nogle til at passe lillepigen.. men det kan min mor vel gøre hvis det er weekend.. ihh så mange tanker

tak fordi du læste med i min weird tankegang håber ikke du har taget permanent skade men når man ingen veninder har tilbage at belaste så går det altså ud over jer

i må godt komme med gode råd hvis i vil og vil også godt høre jeres meninger både gode og dårlige

go dag til alle

hilsen endorfin junkien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

SussieThyssen

Jamen foråret nærmer sig sveske....så jeg synes da, at du bare skal springe ud i det.
Få placeret lilletrolden og tag afsted.
Og skulle det være nederen, jamen så er Nordjylland ikke længere væk, end at du kan tage toget hjem igen samme dag, selvom det er en lang tur.
For det vil da være ærgerligt, hvis han nu er mr. Right, ikke??
Vo intet vover - ved du nok, og ellers vil man bare have den der dumme følelse af noget uafgjort resten af livet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. januar 2011

roenlund

afsted med dig... ellers vil du altid tænke hvad nu hvis...

Anmeld

12. januar 2011

millesofie

SussieThyssen skriver:

Jamen foråret nærmer sig sveske....så jeg synes da, at du bare skal springe ud i det.
Få placeret lilletrolden og tag afsted.
Og skulle det være nederen, jamen så er Nordjylland ikke længere væk, end at du kan tage toget hjem igen samme dag, selvom det er en lang tur.
For det vil da være ærgerligt, hvis han nu er mr. Right, ikke??
Vo intet vover - ved du nok, og ellers vil man bare have den der dumme følelse af noget uafgjort resten af livet.

Kærligst
Sussie

ja du har ret

er jo helt teenager fjollet, så det er vist bare at finde ud af en dato

Anmeld

12. januar 2011

millesofie

roenlund skriver:

afsted med dig... ellers vil du altid tænke hvad nu hvis...

ja det tror jeg også jeg vil, og det går jo ikke 

mit motto er nemlig : du skal aldrig fortryde kun lære. og dette ville slå mit motto i jorden og det går ikke

Anmeld

12. januar 2011

Den lykkelige

Synes bestemt du skal tage derover.. Selvom det er lidt speciel situation

Jeg har selv mødt flere fra dating.dk og den sidste gik jo bare super godt.. er sammen med ham idag og vi har fået hus, bil, vovse og barn til februar  Så det kan jo ende rigtig lykkeligt, så synes endelig ikke du skal spilde sådan en chance..

men jeg har også snakket med en over dating før min kæreste.. alt var bare ens ved os.. samme værdier, tanker, meninger osv.. Vi ville endda have vores børn skulle hedde det samme  Hi hi.. troede bare han var the one.. men da jeg mødte ham var kemien der slet ikke og så ham ikke mere derefter..

Så man kan kun finde ud af det ved at mødes..  Og som sussi skriver så kan man jo altid tage hjem igen

Anmeld

12. januar 2011

millesofie

milopilo skriver:

Synes bestemt du skal tage derover.. Selvom det er lidt speciel situation

Jeg har selv mødt flere fra dating.dk og den sidste gik jo bare super godt.. er sammen med ham idag og vi har fået hus, bil, vovse og barn til februar  Så det kan jo ende rigtig lykkeligt, så synes endelig ikke du skal spilde sådan en chance..

men jeg har også snakket med en over dating før min kæreste.. alt var bare ens ved os.. samme værdier, tanker, meninger osv.. Vi ville endda have vores børn skulle hedde det samme  Hi hi.. troede bare han var the one.. men da jeg mødte ham var kemien der slet ikke og så ham ikke mere derefter..

Så man kan kun finde ud af det ved at mødes..  Og som sussi skriver så kan man jo altid tage hjem igen

ja jeg må jo bare der over

jeg har ellers aldrig troet at man kunne finde "The One" over nettet men ja det kan vel ske, kan man jo så se hos dig tillykke med fundet

Anmeld

12. januar 2011

Den lykkelige

Fisenberg skriver:

ja jeg må jo bare der over

jeg har ellers aldrig troet at man kunne finde "The One" over nettet men ja det kan vel ske, kan man jo så se hos dig tillykke med fundet

Det troede jeg heller ikke man kunne..

Men min første kæreste jeg var sammen med i 7 år var også over nettet..

Min bror har været sammen med hans kæreste nu i 9 år.. de mødtes også via dating.dk..

Så det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.