hjælp stop dem 
Jeg har været forelsket to gange i mit liv så kender jo følelsen
mit problem er bare at denne her fyr har jeg aldrig mødt 
Jeg har skrevet med ham på en ny dating side som jeg har fundet ( http://www.uglydating.dk) jeg var bare der inde for at kigge for jeg har nemlig slet ikke tid til kærsteri lige nu, men jeg var nysgerrig...
og så lige pludselig var han der, han er hverken Mr. lækker eller noget men han er lige min type. han er øko med stort Ø og han drømmer om at blive selvforsynende en dag ja der er selvf meget mere i det.
men for at gøre en kort historie lang så har vi skrevet sammen nu i noget tid og lige meget hvad vi kommer ind på af emner så er vi enige og har de samme forventninger og drømme (og det et tit ham der skriver og mig der må give ham ret, så han er ikke fake)jeg har aldrig prøvet at finde/snakke med en som delte mine holdninger, drømme, meninger, livssyn osv osv osv.. det er virkelig vildt.
men fjolset bor selvf i nordjylland og jeg på vestsjælland
og så er der selvf også ting vi er uenige om som feks rygning
og flere børn (han mener ikke han er voksen nok endnu han er 30) men det er ikke noget jeg fare i flint over, ryge må han gøre udenfor og børn de kommer hvis de kommer og hvis ikke så har jeg min skønne datter, så jeg har jo prøvet at blive mor.
iih han er bare så dejlig (lorte endorfiner)
han forstyrre min tankegang, men skal jeg tage hen og besøge ham? det bliver nød til at være to dage når han bor så langt væk... og så skal jeg have nogle til at passe lillepigen.. men det kan min mor vel gøre hvis det er weekend.. ihh så mange tanker
tak fordi du læste med i min weird tankegang håber ikke du har taget permanent skade
men når man ingen veninder har tilbage at belaste så går det altså ud over jer 
i må godt komme med gode råd hvis i vil og vil også godt høre jeres meninger både gode og dårlige
go dag til alle
hilsen endorfin junkien 

Anmeld