Tak alle sammen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

ønskebørn74

Vi er rørte over jeres deltagelse i denne svære stund.. Jeg har tudet det meste af aftenen. Selvom jeg er totalt udmattet kan jeg ikke sove.. Jeg kan bare ikke finde ro..

Jeg sad og læste alle jeres indlæg og fik en tuder til.. Men de sige jo at tårer hjælper. Savner mit lille æg.. Ønskede sådan at det blev..

Tak fordi i lagde øre til.. Og fordi i er der for mig/os..

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Amso

Selvfølgelig er vi der for dig.. Både i godt og skidt er vi herinde, her for hinanden det er derfor denne side er så fantastisk god, og super dejlig.

Ja det hjælper altid at græde, man må i hvert fald aldrig holde sine tårer tilbage i sådanne en situation.. Håber det næste æg bliver hos jer..  

Anmeld

12. januar 2011

Sabina92

ønskebarn74 skriver:

Vi er rørte over jeres deltagelse i denne svære stund.. Jeg har tudet det meste af aftenen. Selvom jeg er totalt udmattet kan jeg ikke sove.. Jeg kan bare ikke finde ro..

Jeg sad og læste alle jeres indlæg og fik en tuder til.. Men de sige jo at tårer hjælper. Savner mit lille æg.. Ønskede sådan at det blev..

Tak fordi i lagde øre til.. Og fordi i er der for mig/os..

Knus Lene

Først får du lige en

- Du er ikke alene om ikke at kunne sove.

Selvom det ser aller mest sort ud lige nu, så vend den om, nu er det overstået og du kan blive gravid igen. Det skal nok lykkes jer..

Jeg har selv tabt og jeg troede aldrig jeg skulle have børn. Og nu sidder jeg her og er højgravid..

Men nu ved du at du kan blive gravid, forsøg igen det skal nok lykkes jer

Anmeld

12. januar 2011

Leonora

Ej jeg føler virkelig med dig/jer, det er sku ik fair...det er en meget hård tid men I skal nok komme igennem den med løftet pande...

Og nu hvor du har været gravid så blir du det sikkert også super hurtigt igen...det håber jeg ihvert fald for jer.

Jeg glæder mig til at følge med når jeres liv bliver lykkeligt igen meget snart

Anmeld

12. januar 2011

håber snart det er os

sender kæmpe 

Anmeld

12. januar 2011

Kruse90

Selvfølgelig er vi der

Det er nu du har allermest brug for det.
Og sig endelig til hvis du har brug for en snak
Du er altid velkommen til at sende mig en pb.

kæmpe kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.