Kan der være noget galt????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

SussieThyssen

malenecl skriver:

Okay . Det kom jo bare som et chok at jeg ikke mærkede hende, men hold da op hvor jeg smilede da jeg mærkede hende igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Gaia

malenecl skriver:

Efter jeg loggede af, lagde jeg mig ned i sengen og slappede fuldstændig af også sparkede hun helt vildt! . Åh, hvilken lettelse!

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

malenecl skriver:

Efter jeg loggede af, lagde jeg mig ned i sengen og slappede fuldstændig af også sparkede hun helt vildt! . Åh, hvilken lettelse!

Hvor dejligt at høre, mange gange sparker de også selvom man ikke opdager det, hvis man feks er ude at handle eller på job eller på farten, lægger man måske ikke altid mærke til det, så det er dejligt at høre du igen mærkede en masse, da du lagde dig ned

Anmeld

12. januar 2011

malenecl

Maja84 skriver:

Hvor dejligt at høre, mange gange sparker de også selvom man ikke opdager det, hvis man feks er ude at handle eller på job eller på farten, lægger man måske ikke altid mærke til det, så det er dejligt at høre du igen mærkede en masse, da du lagde dig ned

Ja nemlig . og tusind tak fordi du svarede så hurtigt i går, det gjorde mig roligere det du skrev

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

malenecl skriver:

Ja nemlig . og tusind tak fordi du svarede så hurtigt i går, det gjorde mig roligere det du skrev

Det var da så lidt Jeg er bare glad for du mærkede liv igen, det er ikke sjovt at være nærvøs

Anmeld

12. januar 2011

malenecl

Maja84 skriver:

Det var da så lidt Jeg er bare glad for du mærkede liv igen, det er ikke sjovt at være nærvøs

Nej nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.