Jeg har haft en rigtig god dag på mit arbejde i dag! Jeg havde stillet op som suppleant til sikkerheds-repræsentant (da vores SR ikke er der det næste halve år) og jeg blev valgt! Det var så fedt!!!! Jeg nåede at tænke at mit humør ikke kunne blive ødelagt i dag. Efter arbejde er jeg lige inde i byen og købe en gave til min far og et par hammer-billige øreringe til mig selv fra Smyks! Endnu en ting der fik humøret til at stige!
På vej hjem skriver Casper at Carla er HELT umulig og at hun hverken vil det ene eller det andet. Han kan ikke skifte hende fordi hun flipper helt ud og bare skriger! Jeg tænker at det må jeg gøre når jeg kommer hjem. Da jeg står af toget skal jeg lige have Caspers cykel med hjem fra stationen (vi har 2km hjem fra stationen). Jeg kan ikke rigtig forstå måden Caspers cykel ser ud på og det går op for mig at forhjulet mangler! Arj for helvede! Så må jeg slæbe cyklen hele vejen hjem, så mine arme ryster helt vildt nu.... Spørg lige om jeg fik bandet en del. Jeg var 45min om at gå hjem (det plejer at tage mig 20min!)
Da jeg kommer ind af døren finder jeg Casper og Carla siddende på badeværelset. Carla er pakket ind i et håndklæde og Casper ser opgivende ud og siger: Jeg gider ikke mere! Jeg finder så ud af at Carla har rendt rundt i bar røv i en time fordi hun ikke ville have ble på (jeg troede bare hun ikke ville ligge stille så han kunne skifte hende, men hun ville så åbenbart ikke have ble på efter han havde taget den af!). Så havde Carla haft siddet og spist i bar røv og efterfølgende skidt på gulvet!
Så havde Casper ville skylle hende og så var hun blevet mega bange for bruseren, så hun havde skreget som en sindssyg. Derfor havde han bare tænkt at nu gad han fanme ikke mere, så han pakkede hende ind i et håndklæde og satte sig til at vente på at jeg kom hjem. Så da jeg kom hjem tog jeg Carla og gav hende ble og nattøj på uden noget brok. He he... For fanden hvor svært kan det være??? Casper har INGEN tålmodighed hvad det angår, så de to kan hidse hinanden totalt op og det nytter bare ikke noget. Så jeg måtte lige hjem og redde verden mens Casper fik vasket gulv
Jeg prøvede at sige til Casper at det var skide synd at hun ikke fik ble og tøj på. Det er sgu da koldt, men han var så vred at han ikke kunne snakke om det. Ja ja....
Anmeld