Nu kommer mor hjem og redder hele verden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Barbamama

Jeg har haft en rigtig god dag på mit arbejde i dag! Jeg havde stillet op som suppleant til sikkerheds-repræsentant (da vores SR ikke er der det næste halve år) og jeg blev valgt! Det var så fedt!!!! Jeg nåede at tænke at mit humør ikke kunne blive ødelagt i dag. Efter arbejde er jeg lige inde i byen og købe en gave til min far og et par hammer-billige øreringe til mig selv fra Smyks! Endnu en ting der fik humøret til at stige!

På vej hjem skriver Casper at Carla er HELT umulig og at hun hverken vil det ene eller det andet. Han kan ikke skifte hende fordi hun flipper helt ud og bare skriger! Jeg tænker at det må jeg gøre når jeg kommer hjem. Da jeg står af toget skal jeg lige have Caspers cykel med hjem fra stationen (vi har 2km hjem fra stationen). Jeg kan ikke rigtig forstå måden Caspers cykel ser ud på og det går op for mig at forhjulet mangler! Arj for helvede! Så må jeg slæbe cyklen hele vejen hjem, så mine arme ryster helt vildt nu.... Spørg lige om jeg fik bandet en del. Jeg var 45min om at gå hjem (det plejer at tage mig 20min!)

Da jeg kommer ind af døren finder jeg Casper og Carla siddende på badeværelset. Carla er pakket ind i et håndklæde og Casper ser opgivende ud og siger: Jeg gider ikke mere! Jeg finder så ud af at Carla har rendt rundt i bar røv i en time fordi hun ikke ville have ble på (jeg troede bare hun ikke ville ligge stille så han kunne skifte hende, men hun ville så åbenbart ikke have ble på efter han havde taget den af!). Så havde Carla haft siddet og spist i bar røv og efterfølgende skidt på gulvet! Så havde Casper ville skylle hende og så var hun blevet mega bange for bruseren, så hun havde skreget som en sindssyg. Derfor havde han bare tænkt at nu gad han fanme ikke mere, så han pakkede hende ind i et håndklæde og satte sig til at vente på at jeg kom hjem. Så da jeg kom hjem tog jeg Carla og gav hende ble og nattøj på uden noget brok. He he... For fanden hvor svært kan det være??? Casper har INGEN tålmodighed hvad det angår, så de to kan hidse hinanden totalt op og det nytter bare ikke noget. Så jeg måtte lige hjem og redde verden mens Casper fik vasket gulv

Jeg prøvede at sige til Casper at det var skide synd at hun ikke fik ble og tøj på. Det er sgu da koldt, men han var så vred at han ikke kunne snakke om det. Ja ja....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

TbCp

Fniiis

Det lyder meget som en scene der kunne have fundet sted herhjemme (og også har gjort det et par gange)

Godt MOR kan klare alt!

Anmeld

12. januar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Fniiis

Det lyder meget som en scene der kunne have fundet sted herhjemme (og også har gjort det et par gange)

Godt MOR kan klare alt!

Ja! Jeg er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå i dag. Casper er hjemme med Carla fordi hun har MEGA tynd mave!!!

Anmeld

12. januar 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ja! Jeg er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå i dag. Casper er hjemme med Carla fordi hun har MEGA tynd mave!!!

Arhahaha.

Du kommer hjem til et hus hvor alle gulve er dækket af aviser og Carla som går rundt i bar røv!

Anmeld

12. januar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Arhahaha.

Du kommer hjem til et hus hvor alle gulve er dækket af aviser og Carla som går rundt i bar røv!

Jeg har faktisk bedt Casper om at opføre sig ordentligt! Og at jeg blev ked af at finde ud af i går at hun havde gået halvnøgen rundt. Hun bliver jo kold.... Og oveni det havde hun en far der syntes hun var dødhamrende åndssvag og ikke gad hende. Jeg havde sgu ondt af hende. Det var skide synd.....

Anmeld

12. januar 2011

TbCp

michella80 skriver:

Jeg har faktisk bedt Casper om at opføre sig ordentligt! Og at jeg blev ked af at finde ud af i går at hun havde gået halvnøgen rundt. Hun bliver jo kold.... Og oveni det havde hun en far der syntes hun var dødhamrende åndssvag og ikke gad hende. Jeg havde sgu ondt af hende. Det var skide synd.....

De mænd altså!

Jeg ved ikke noget værre end at få sådan en sms, altså hvad vil de have man skal gøre... og så går jeg altid og føler mig helt vildt ond over ikke at være hjemme...

Anmeld

12. januar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

De mænd altså!

Jeg ved ikke noget værre end at få sådan en sms, altså hvad vil de have man skal gøre... og så går jeg altid og føler mig helt vildt ond over ikke at være hjemme...

Ja men det kan bare ikke nytte noget. Han skal sgu være den voksne uanset hvordan hun opfører sig!

Anmeld

12. januar 2011

lion

Hvor komisk. Hvor må det har set sjovt ud.

Men jo ikke godt for datteren at rende halvnøgen rundt og blive klodt

Men igen MOM save the day

Anmeld

12. januar 2011

oo

aj, jeg kom lige til at grine over den der med bleen. "hun skriger og vil ikke" nej men for filan menneske, du er 4 gange så stor som hende, hun SKAL  hvad tror de at VI gør??

jeg kan kun sige, godt at det kun er mødre der kan lave børn alene og ikke fædre der kan, for scheize altså

Anmeld

12. januar 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

aj, jeg kom lige til at grine over den der med bleen. "hun skriger og vil ikke" nej men for filan menneske, du er 4 gange så stor som hende, hun SKAL  hvad tror de at VI gør??

jeg kan kun sige, godt at det kun er mødre der kan lave børn alene og ikke fædre der kan, for scheize altså

Og hey... hvorfor mon man har 2 ben og 2 arme!?!

Man ligger ungen på gulvet, sætter sine knæ på ungens ben, holder ungens arme med sin ene arm og bruger sin anden arm til at få bleen på.... tadaaaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.