Kan det være bækkenløsning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

malenecl

Jeg har siden uge 12-13 døjet meget med min lænd og ryg. Men nu er det blevet så slemt at når jeg ligger ned, bliver jeg lammet i lænden! Jeg kan overhovedet ikke bevæge mig eller sætte mig op. Så bliver nødt til at få kæresten til at hjælpe mig op eller vende mig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

afrobabies

malenecl skriver:

Jeg har siden uge 12-13 døjet meget med min lænd og ryg. Men nu er det blevet så slemt at når jeg ligger ned, bliver jeg lammet i lænden! Jeg kan overhovedet ikke bevæge mig eller sætte mig op. Så bliver nødt til at få kæresten til at hjælpe mig op eller vende mig ..

Det kan desværre være en mulighed... Synes at du skal smutte en tur forbi lægen imorgen

Anmeld

11. januar 2011

malenecl

victoria2008 skriver:

Det kan desværre være en mulighed... Synes at du skal smutte en tur forbi lægen imorgen

Har en tid til lægen den 19, så får det tjekket der . Hvordan tjekker man det egentlig??

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

malenecl skriver:

Har en tid til lægen den 19, så får det tjekket der . Hvordan tjekker man det egentlig??

Det verd jeg ikke helt, men du må fortælle lægen det hele, og så ved jeg ikke om der vil blive mærket på dig eller noget

Anmeld

11. januar 2011

malenecl

victoria2008 skriver:

Det verd jeg ikke helt, men du må fortælle lægen det hele, og så ved jeg ikke om der vil blive mærket på dig eller noget

Okay, tak for svar.

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

malenecl skriver:

Okay, tak for svar.

Var så lidt og jeg håber da det bedste, jeg har heldigvis ikke været udsat for det...

Anmeld

12. januar 2011

JustMe

Min læge vurderede begyndende bækkenløsning på mig ved en kombination af symptomer/smerter og ved at trykke ved mit skamben for at tjekke ømhed der. Jeg skal til fys på et tidspunkt for at f det be-/afkræftet og finde ud af, hvilke bækkenled, der er indblandet, såfremt det ér bækkenløsning

Anmeld

12. januar 2011

Amso

Det kan sagtens komme sig af bækkenløsning.. Lægen mærker lidt på dig, og trykker hvor du så svarer hvor det gør ondt. Noget i den stil.. Og nu du ikke kan rejse dig op, når du ligger ned ( som jeg også lider af ofte, og gjorde inden graviditeten ) sender han dig nok til fys...

Pøj pøj med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.