HJÆLP! nogen som kender et billigt sted .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

JuelZ

at opbevare sine ting og sager? og samtidig kunne låne en bil til at fjerne sine ting! vi er blevet smidt ud af vores lejlighed d. 01.02.2011 og har brug for allerede nu at få fjernet vores ting og sager! men vi har ingen bil mere nogen idéer ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Rockertand

Det var da uheldigt - hvorfor er I blevet smidt ud?

Anmeld

11. januar 2011

JuelZ

Rockertand skriver:

Det var da uheldigt - hvorfor er I blevet smidt ud?

uenighed med udlejer angående skimmelsvamp :s

Anmeld

11. januar 2011

Trine89

Med hensyn til opbevaringen, tror jeg du skal prøve at søge på google.. ellers er der jo Boxit, men ved ikke hvordan priserne er der.. 

men hensyn bil, kan jeres forældre ikke hjælpe?? 

Anmeld

11. januar 2011

JuelZ

Trine89 skriver:

Med hensyn til opbevaringen, tror jeg du skal prøve at søge på google.. ellers er der jo Boxit, men ved ikke hvordan priserne er der.. 

men hensyn bil, kan jeres forældre ikke hjælpe?? 

jamen de har kun små biler og min forlovedes far er fornylig blevet opereret og har fået besked på at ikk at overbelaste sig selv for meget, og må heller ikke kører bil på de smertestillende han får

Anmeld

11. januar 2011

Trine89

TinaMajdah91Juel skriver:

jamen de har kun små biler og min forlovedes far er fornylig blevet opereret og har fået besked på at ikk at overbelaste sig selv for meget, og må heller ikke kører bil på de smertestillende han får

årh for pokker.. men kan i så ikke bare låne deres bil?? og så spørge nogen venner om det vil hjælpe.. ?? 

er der mulighed for at sætte trailer på?? 

Anmeld

11. januar 2011

JuelZ

Trine89 skriver:

årh for pokker.. men kan i så ikke bare låne deres bil?? og så spørge nogen venner om det vil hjælpe.. ?? 

er der mulighed for at sætte trailer på?? 

de vil helst ik låne deres bil ud og de har alligevel ik hængertræk øvøv vi er bare så desperate efterhånden og vil bare gerne væk herfra hurtigst muligt

Anmeld

11. januar 2011

Trine89

TinaMajdah91Juel skriver:

de vil helst ik låne deres bil ud og de har alligevel ik hængertræk øvøv vi er bare så desperate efterhånden og vil bare gerne væk herfra hurtigst muligt

åårh hvor er det altså surt... 

hvade vi haft en bil kom vi gerne og hjalp til..
Kan sku godt forså i gerne bare vil væk derfra..

Du/I får lige et STORT  med på vejen. håber virkelig at i finder en løsning.. 

Har I ikke nogen venner som kan hjælpe?? ååh altså hvor er det bare svært vil ønske jeg kunne hjælpe..  

Anmeld

11. januar 2011

Pinkrose

hvor henne er du fra ? ved i herlev at der er noget stort lager sted hvor man kan få opbevaret ens ting, og de har også biler der kommer og henter og sætter tingene i det rum man lejer, det er meget fin der ude og ikke specielt dyrt, og stor sikkerhed der ude.

Anmeld

11. januar 2011

JuelZ

Denisep skriver:

hvor henne er du fra ? ved i herlev at der er noget stort lager sted hvor man kan få opbevaret ens ting, og de har også biler der kommer og henter og sætter tingene i det rum man lejer, det er meget fin der ude og ikke specielt dyrt, og stor sikkerhed der ude.

jamen vi bor pt i dianalund og skal flytte til vordingborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.