hvor pinligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Anonym trådstarter

hæ hæ jeg har vist haft en dårlig dag i dag... skulle finde nogle baby ting oppe i det øverste skab i vores sovevæerlse, så jeg træder op i vores seng og knas brag bang, så har jeg ødelagt vores seng, den kunne åbenbart ikke holde til hende den højgravide der lige skulle træde op i den... der er knækket 3-4 lameller i bunden af den så det er ikke så godt, det var vist heldigt jeg var alene hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Bom

Anonym skriver:

hæ hæ jeg har vist haft en dårlig dag i dag... skulle finde nogle baby ting oppe i det øverste skab i vores sovevæerlse, så jeg træder op i vores seng og knas brag bang, så har jeg ødelagt vores seng, den kunne åbenbart ikke holde til hende den højgravide der lige skulle træde op i den... der er knækket 3-4 lameller i bunden af den så det er ikke så godt, det var vist heldigt jeg var alene hjemme

he he ups...

Anmeld

11. januar 2011

Anonym trådstarter

Tulle Mus skriver:

he he ups...

Ja det var ikke så smart, men det er da "heldigvis" mandens side der er gået i stykker

Anmeld

11. januar 2011

Anonym trådstarter

Tulle Mus skriver:

he he ups...

Ja det var ikke så smart, men det er da "heldigvis" mandens side der er gået i stykker

Anmeld

11. januar 2011

Bom

Anonym skriver:

Stakkels din mand, men en god grund til at han skal passe bebs om natten, for det kan da ihvertfald kun give ondt i ryggen af og ligge i den seng..

Anmeld

11. januar 2011

Mira0911

Hihi... Ups... Den skal vel bare lige repareres?

Anmeld

12. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har længe gerne ville have en ny seng, så nu må det være

Baby er ikke kommet endnu så det er vel kun fair at jeg som højgravid ligger ordentligt  ej han har faktisk ikke mærket noget til det i nat

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja..ehh...hvad vil du så gøre i nat...sove på gulvet??
*Fniiis*
Godt der ikke skete noget med dig søde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.