Hvordan er vejret ved dig lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

<3

JulieE skriver:

Jaah!!! Jeg synes også sneen lyser dejligt op og skal der være vinter, kan vi lige så godt have rigtig vinter med sne... Istedet for den sædvanlige grå og triste danske vinter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Aprilmor11

MoarJ skriver:

Vi var lige inde og skifte Julie... Lige inden jeg gør det, kigger jeg på tlf for at se hvad kl. var.. Og ser at det skulle sne ved os lige nu... Tænkte ikke mere over det... Før jeg kigger på vores tag vindue at det er dækket helt med sne... 

Tænkte ej, det kunne da ikke passe... Går ind i stuen og kigger ud på vejen, og der er fuldstændigt dækket med hvidt over det hele... 

Så vi er ikke færdig med sneen endnu.... 

Hvordan er det hos Jer? 

Alt vores sne forsvant helt igår

Jubii tænkte jeg, så kigger man ud af vinduet for et kvarter siden og ser at det er helt dækket med sne over alt

ØV, troede at vi var færdig ..

Anmeld

11. januar 2011

Mira0911

JulieE skriver:

Jaah!!! Jeg synes også sneen lyser dejligt op og skal der være vinter, kan vi lige så godt have rigtig vinter med sne... Istedet for den sædvanlige grå og triste danske vinter

Det har du ret i... Det er faktisk rart når det er... Jeg hader at gå i total mørke.. 

Anmeld

11. januar 2011

JulieE

MoarJ skriver:

Det har du ret i... Det er faktisk rart når det er... Jeg hader at gå i total mørke.. 

Ja, Det lysner virkelig meget, når der ligger sne... Også om aftenene. det giver en helt specielt lys

Anmeld

11. januar 2011

Mira0911

JulieE skriver:

Ja, Det lysner virkelig meget, når der ligger sne... Også om aftenene. det giver en helt specielt lys

Det gør det nemlig... 

Anmeld

11. januar 2011

morethanperfect

Masser af sne på sydfyn ! Hvilket der slet slet ikke var tidligere ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.