Må man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

lollandpigen

Lige et hurtigt spørglsmål... Jg har en sterilations flaske halløj til mikro ovnen... Når man vasker sutteflasker og sutter og tilbehør før de ryger i mokro ovene må man så bruge opvaske middel?? Eller er det barekun vand?? Bliver pludselig i tvilv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

maria_wlt

lollandpigen skriver:

Lige et hurtigt spørglsmål... Jg har en sterilations flaske halløj til mikro ovnen... Når man vasker sutteflasker og sutter og tilbehør før de ryger i mokro ovene må man så bruge opvaske middel?? Eller er det barekun vand?? Bliver pludselig i tvilv....

Jeg har altid vasket mine af i opvaskemiddel først, men ALTID neutral da jeg kunne dufte parfumen da jeg brugte VEL...

Anmeld

11. januar 2011

jannebjerre

Jeg har altid vasket med sæbe og så skyllet grundigt, inden jeg har puttet det i sterellisatoren..

Anmeld

11. januar 2011

Ryberg

lollandpigen skriver:

Jeg bruger opvaskemiddel når jeg vasker flasker, suttehoveder og sutter, jeg husker bare at skylle tingene grundigt af inden de skal i sterilisatoren..

Sterilisatoren gør jo ikke tingene rene, den steriliserer dem

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

lollandpigen skriver:

Det kan jeg ikke se noget galt i, bare husk at skylle dem godt, så du er sikker på at der ikke er sæbe i sutterne og flaskerne

Anmeld

11. januar 2011

lollandpigen

KittyGirl skriver:

Jeg bruger opvaskemiddel når jeg vasker flasker, suttehoveder og sutter, jeg husker bare at skylle tingene grundigt af inden de skal i sterilisatoren..

Sterilisatoren gør jo ikke tingene rene, den steriliserer dem

Nej er jo det har også brugt sæbe indtil min veninde pludselig sagde idag at det måtte man ikke så ville lige høre...

Anmeld

11. januar 2011

B&J

jeg bruger også sæbe til mine flasker skyller dem grundigt

Anmeld

11. januar 2011

Ryberg

lollandpigen skriver:

Nej er jo det har også brugt sæbe indtil min veninde pludselig sagde idag at det måtte man ikke så ville lige høre...

det står der ellers i brugsforvirringen?

det er da næsten umuligt at få mælkerester af uden sæbe?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.