Sex med andre mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

har næsten kun den slags drømme når jeg er gravid..helt skørt:-)

håber det er det samme med mig så.. vi prøver nemlig og sku ha æl omkring d.6-8 men har intet mærket til det. som jeg ALTID plejer at kunne.. uhh får helt et håb nu :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Anonym trådstarter

MarianneSonne skriver:

Det var da dejligt for dig. Det er nogle gange det bedste sex man får

hvad mener du?

Anmeld

11. januar 2011

Mi

Anonym skriver:

hvad mener du?

Det var bare en joke. Tror alle oplever det, og det er vel bare underbevidstheden som opfylder nogle fantasier eller lign.

Anmeld

11. januar 2011

Moonchild

Du er helt normal.. man kan jo ikke gøre for, hvad man drømmer, og når jeres sexliv er godt og jævnligt, så kan jeg ikke se andre grunde til disse drømme end fantasi og underbevidsthed.. Det betyder jo ikke nødvendigvis at du har LYST til at have sex med andre  

I nat drømte jeg at jeg var en tank.. !! Altså, i krig! den var ny!

Anmeld

11. januar 2011

Maise

ork mand det har både ham og jeg herhjemme, det griner vi bare ad. havde det hyppigere da jeg var gravid.

Anmeld

11. januar 2011

Maise

Moonchild skriver:

Du er helt normal.. man kan jo ikke gøre for, hvad man drømmer, og når jeres sexliv er godt og jævnligt, så kan jeg ikke se andre grunde til disse drømme end fantasi og underbevidsthed.. Det betyder jo ikke nødvendigvis at du har LYST til at have sex med andre  

I nat drømte jeg at jeg var en tank.. !! Altså, i krig! den var ny!

hahahahahahahahha en Tank hahahahahahah. hvad fanden gik det ud på, hahahahahahahha. jeg har drømt engang jeg var en mand der bagte på en kvinde, hmmm mærkeligt og nej jeg er ikke Bi -seksuel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.