1 graviditets undersøgelse hos lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Fru Nielsen

Hejsa....

Ihh har været til første graviditets undersøgelse hos lægen idag! Fik lavet de forskellige papir, fik taget blodprøve osv osv.....

Fortalte dem om min yngste søns start problemer, hvor han efter 8 dage blev indlagt med svær vejrtræknings besvær. Det gør at de med den lille nye vil være noget obs på det, og at vi nok nogen dage efter fødslen vil være indlagt på neo, for at være i sikre hænder og for at jeg føler mig tryk... Det er rigtig dejligt at vide!

Hold op hvor var jeg glad og stolt da jeg gik derfra med vandrejournalen. Gik og nærmest viste den frem til hele verden... (Eller jeg skjulte den i hvert fald ikke)

Ville ikke så meget med det her egentlig, bare lige dele min glæde...

Kram fra Louise 8+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

sofia88

Fru Nielsen skriver:

Hejsa....

Ihh har været til første graviditets undersøgelse hos lægen idag! Fik lavet de forskellige papir, fik taget blodprøve osv osv.....

Fortalte dem om min yngste søns start problemer, hvor han efter 8 dage blev indlagt med svær vejrtræknings besvær. Det gør at de med den lille nye vil være noget obs på det, og at vi nok nogen dage efter fødslen vil være indlagt på neo, for at være i sikre hænder og for at jeg føler mig tryk... Det er rigtig dejligt at vide!

Hold op hvor var jeg glad og stolt da jeg gik derfra med vandrejournalen. Gik og nærmest viste den frem til hele verden... (Eller jeg skjulte den i hvert fald ikke)

Ville ikke så meget med det her egentlig, bare lige dele min glæde...

Kram fra Louise 8+3

Hej skat!

Jeg vil hellere end gerne dele din glæde, i forhold til andre  Ej spøg til side Hehe.

Hvor er det bare godt & rigtig godt de holder ekstra øje  Glæder mig så meget til at følge dig & glæder mig så meget til din lille kommer til Verden. Og kan godt forstå du er stolt! 

Anmeld

12. januar 2011

Fru Nielsen

sofia88 skriver:

Hej skat!

Jeg vil hellere end gerne dele din glæde, i forhold til andre  Ej spøg til side Hehe.

Hvor er det bare godt & rigtig godt de holder ekstra øje  Glæder mig så meget til at følge dig & glæder mig så meget til din lille kommer til Verden. Og kan godt forstå du er stolt! 

Hey Pus!

Hehe ja dig kan man altid regne med.....

Glæder mig også til det lille vidunder kommer til verden, men der er længe til.... Og nu skal vi også først have den lille Liva ud, og det bliver så stort.....

Nu er der forresten "kun" 23 dage til du kommer herover.....

Anmeld

12. januar 2011

sofia88

Fru Nielsen skriver:

Hey Pus!

Hehe ja dig kan man altid regne med.....

Glæder mig også til det lille vidunder kommer til verden, men der er længe til.... Og nu skal vi også først have den lille Liva ud, og det bliver så stort.....

Nu er der forresten "kun" 23 dage til du kommer herover.....

For satan man! Tiden går hurtigt  Så det jo allerede lige om snart vi ses 

Det bliver kæmpe stort når Lille Liva kommer & så næste højdepunkt er når hendes lille nye lege kammerat kommer til Verden! Weeee 

Anmeld

12. januar 2011

Trine89

Tillykke med vandrejurnalen (staves?). Det jo den Første milepæl man har.. hehe.. 

Og så syntes jeg der er rart at høre de tager det seriøst når du siger at din yngste søn have en lidt hård start på livet. Håber de bedre kan holde øje med jer to når de ved at der har været "problemer" tidligere.. 

Glæder mig til at følge dig.. 
Og så kan vi tog også følges lidt ad kan se vi er ca. lige langt henne.. Jeg er nemlig i uge 8+5 Hvornår er din Termin sår'n mere præcis? Den må vel ligge omkring den 21-22 august?? 

OG så til sisdst TILLYKKE med den spirer i Maven..

Trine..  

Anmeld

12. januar 2011

Rockertand

Tillykke.

Vil dog lige forberede dig på, at du skal nævne din "garanti" mange gange i dit graviditetsforløb og også ved indlæggelsen, når du skal føde, for at det holder vand, disse aftaler bliver meget ofte hen ad vejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.