Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har fået svamp i skeden, og har fået nogen tabl. som hedder Diflucan. Men jeg har ikke fået at vide hvordan jeg skal ta dem.
Skal jeg ta én hver dag? Eller er det som jeg har læst om rigtigt, at man skal ta en om ugen? eller?
Nogen der ved?
På forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg har fået svamp i skeden, og har fået nogen tabl. som hedder Diflucan. Men jeg har ikke fået at vide hvordan jeg skal ta dem. Skal jeg ta én hver dag? Eller er det som jeg har læst om rigtigt, at man skal ta en om ugen? eller? Nogen der ved? På forhånd tak
Hvad står der på pakken?? Og hvor mange mg??
Hvor har du svamp??
Som regel hvis det er svamp i skeden eller munden ol, så bruges diflucan kun som enkelt dosis..
på lappen som er klistret på pakken, står der 1 tabl. som aftalet af læge. Men fik en pakke på 150 mg, med 6 kapsler.
Så er lidt usikker på om jeg kun skal ta én, eller en om dagen, eller noget :/
Anonym skriver: på lappen som er klistret på pakken, står der 1 tabl. som aftalet af læge. Men fik en pakke på 150 mg, med 6 kapsler. Så er lidt usikker på om jeg kun skal ta én, eller en om dagen, eller noget :/
Jeg ville kun tage én.. Tror det er en fejl fra apotekets side at du har fået 6 stk..
Jeg går ud fra at det er svamp i munden eller skeden du her..
Tulle Mus skriver: Jeg ville kun tage én.. Tror det er en fejl fra apotekets side at du har fået 6 stk.. Jeg går ud fra at det er svamp i munden eller skeden du her..
ok det var også det jeg troede
Synes du skal vente med at tage nogle og så ringe til lægen i morgen. Det kan være en langtidskur med en pille om ugen i 6uger eller det kan være en pille om dagen i 6 dage eller ?
Du må lige checke med lægen. Men hvis dosis er 150mg så er det stensikkert at det er en pille ad gangen! Så du må endelig ikke tage alle 6 på en gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128