Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er vores første ægudtagning vel overstået Jeg synes absolut ikke, at oplevelsen var smertefri, men den resulterede i 8 skønne æg, så det var det hele værd Nu krydser vi fingre for, at de opfører sig pænt indtil ægoplægningen på torsdag
Lisbeth
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
super flot med 8 æg
kæmpe tillykke med dem
og jeg ønsker jer alt held og lykke
alt hvad jeg kan
håber snart det er os skriver: super flot med 8 æg kæmpe tillykke med dem og jeg ønsker jer alt held og lykke alt hvad jeg kan
Tak Vi er vildt glade - vi havde slet ikke regnet med 8 æg, da der kun var 6 til scanningen i fredags
Lisbeth1985 skriver: Tak Vi er vildt glade - vi havde slet ikke regnet med 8 æg, da der kun var 6 til scanningen i fredags
det er bare super godt er sikker på der er et guld æg til jer
for en rigtig god dag på torsdag.
AnneH skriver: for en rigtig god dag på torsdag.
Tak
Lisbeth1985 skriver: Så er vores første ægudtagning vel overstået Jeg synes absolut ikke, at oplevelsen var smertefri, men den resulterede i 8 skønne æg, så det var det hele værd Nu krydser vi fingre for, at de opfører sig pænt indtil ægoplægningen på torsdag Lisbeth
Er ked af at du ikke oplevede det helt så smertefrit som jeg gjorde.. men perfekt med 8 æg
Stort tillykke
for at alt går vel på torsdag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128