27+6 - jordemoder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

birthee

Så har jeg været til jordemoder idag - lidt vildt at jeg er i 3. trimester nu  synes tiden er gået vildt stærkt lige pludselig...

nå, men bebs blev skønnet til at veje 1100-1200 gram, og hjertelyden var bare helt fin  og så var det da dejligt lige at få bekræftet at hjerterytmen passede til det køn der blev nævnt til skanning (STOR hemmelighed) - mon jeg alligevel skulle vove at købe et sæt tøj - hende der skannede os var 90% sikker i sin sag...???

vil jo bare så gerne kunne købe et eller andet

og det bedste af det hele var, at jeg vil blive indlagt nogle dage efter fødslen for at få gang i amningen, da jeg havde store problemer med det, dengang jeg fik frederik - så der faldt en kæmpe sten fra mit hjerte der...!!!

nå, men knus fra en glad mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

AnneBJ

birthee skriver:

Så har jeg været til jordemoder idag - lidt vildt at jeg er i 3. trimester nu  synes tiden er gået vildt stærkt lige pludselig...

nå, men bebs blev skønnet til at veje 1100-1200 gram, og hjertelyden var bare helt fin  og så var det da dejligt lige at få bekræftet at hjerterytmen passede til det køn der blev nævnt til skanning (STOR hemmelighed) - mon jeg alligevel skulle vove at købe et sæt tøj - hende der skannede os var 90% sikker i sin sag...???

vil jo bare så gerne kunne købe et eller andet

og det bedste af det hele var, at jeg vil blive indlagt nogle dage efter fødslen for at få gang i amningen, da jeg havde store problemer med det, dengang jeg fik frederik - så der faldt en kæmpe sten fra mit hjerte der...!!!

nå, men knus fra en glad mor

Hvor dejligt at du havde sådan et godt JM besøg!

Og super fedt du kan blive indlagt efter fødslen, kan jeg godt forstå du er rigtig glad for! Håber amningen bliver en succes fra start denne gang

Anmeld

13. januar 2011

birthee

AnneBJ skriver:

Hvor dejligt at du havde sådan et godt JM besøg!

Og super fedt du kan blive indlagt efter fødslen, kan jeg godt forstå du er rigtig glad for! Håber amningen bliver en succes fra start denne gang

Jeg er bare så glad for at det er muligt at blive indlagt, så jeg kan få amningen til at køre den her gang... Og så skal jeg til samtale med en sygeplejerske på barselsgangen, hvor vi får snakket det amning igennem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.